تور روسیه: مردم بلاروس و روسیه با یکدیگر برادرند

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس در مصاحبه با شبکه خبری سی ان ان گفت که بلاروس و روسیه سیاست مشترکی دارند و هدف های مشترکی را دنبال می نمایند که غرب نمی تواند آنها را از دستیابی به آن اهداف باز دارد.

تور روسیه: مردم بلاروس و روسیه با یکدیگر برادرند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

لوکاشنکو در همین رابطه گفت: ما از نظر خارجی و داخلی کاملا یکسان هستیم. ما سیاست و اهداف مشترک داریم و در جهت یکسانی به سمت این اهداف پیش می رویم. ما به هیچ قولی نیاز نداریم. ما ملتهای نزدیکی هستیم و بدون هیچ قولی، آینده خود را خواهیم ساخت و حتی شما قادر نخواهید بود تا مانع ما شوید.

لوکاشنکو این نظر را که وی در ازای یاری های دیپلماتیک و اقتصادی مسکو، قول و قرارهایی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گذاشته است، رد کرد.

وی در این باره گفت: گوش کنید. شما یک طرز فکر آنگلوساکسونی دارید. ما نه با پوتین و نه در سطوح دیگر، به این شیوه مذاکره نمی کنیم. ما کاری انجام می دهیم و شما به ما پرداختی انجام می دهید یا ما چیزی را قول می دهیم.

لوکاشنکو در خاتمه اضافه نمود: ما مردم برادر هستیم. بلاروس و روسیه، ما مردمی از یک ریشه هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1804

به "تور روسیه: مردم بلاروس و روسیه با یکدیگر برادرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: مردم بلاروس و روسیه با یکدیگر برادرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید