مترجم حرفه ای برای ترجمه همزمان یک زبان به سه زبان دیگر

به گزارش مجله ویراپارس، وب سایت یک پزشک - میثاق محمدی زاده: اپلیکیشن Multi Translate Voice یک مترجم حرفه ای برای ترجمه یک زبان به سه زبان دیگر به طور همزمان است.

مترجم حرفه ای برای ترجمه همزمان یک زبان به سه زبان دیگر

این برنامه بیش از 100 زبان زنده دنیا را پشتیبانی می نماید. کاربر می تواند از میان این زبان ها، سه زبان را انتخاب کند تا متن همزمان ترجمه گردد. البته، فعلا از 28 زبان برای ترجمه صوتی پشتیبانی می نماید که شامل معروف ترین و پرکاربردترین زبان های دنیا می شوند.

این اپلیکیشن برای مسافران و گردش گران، کسب وکارها و افرادی که دایم به کشورهای مختلف دنیا سر می زنند؛ مناسب بوده و آن ها را یاری می نماید یک متن انگلیسی را برای صحبت کردن به زبان های مختلف آماده نمایند.

مثلا می توان انگلیسی را به زبان چینی ترجمه و بعد در مکالمه و محاوره بیان نمود. همین طور با یاری این برنامه روی گوشی های آیفون و تبلت های آیپد می توان سریعا زبان انگلیسی را به اسپانیای، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، روسی، رومانیایی، سویسی و غیره ترجمه کرد.

وقتی دارید با فرد دیگری صحبت می کنید؛ برنامه Multi Translate Voice می تواند به طور همزمان ترجمه را انجام دهد؛ حتی اگر دستگاه شما mute باشد.

این مترجم مبتنی بر موتور گوگل ترنسلیت پیاده سازی شده است. به همین دلیل، یک نرم افزار مترجم و مفسر قدرتمند با ویژگی هایی مانند شناسایی و درک اشیا در ترجمه ها است.

اپلیکیشن Multi Translate Voice قابل نصب روی آیفون، آیپد، اسمارت واچ و استفاده در iMessage است. این برنامه مترجم امتیاز 4.1 را در اپ استور داشته و در رده اپلیکیشن های مخصوص سفر رتبه 19 را به خود اختصاص داده است.

این روزها اپلیکیشن Multi Translate Voice را می توانید رایگان از روی اپ استور اپل دانلود کنید.

منبع: برترین ها
انتشار: 11 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 222

به "مترجم حرفه ای برای ترجمه همزمان یک زبان به سه زبان دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مترجم حرفه ای برای ترجمه همزمان یک زبان به سه زبان دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید