سلطانی فر: 700 طرح عمرانی-ورزشی در کشور به بهره برداری می رسد

به گزارش مجله ویراپارس، وزیر ورزش و جوانان گفت: براساس برنامه ریزی ها سال جاری 700 طرح عمرانی در حوزه ورزش در کل کشور به بهره برداری می رسد.

سلطانی فر: 700 طرح عمرانی-ورزشی در کشور به بهره برداری می رسد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مسعود سلطانی فر پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند اجرای سالن 6000 نفری کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تعدادی پروژه متناسب با احتیاج های مناطق و مطالبات ورزشکاران شروع شده است گفت: سال گذشته هدف گذاری شد که 500 پروژه به اتهام برسد که یا کوشش همکاران و یاری استانداران این تعداد به 700 پروژه افزایش یافت.

وی مطرح نمود: هدف گذاری پروژه ها برای سال جاری 700 پروژه است که با وجود محدودیت های منابع تاکنون بیش از 300 مورد به بهره برداری برسد و کوشش می گردد مابقی تیر تا انتها سال جاری به بهره برداری برسند.

سلطانی نفر با بیان اینکه از این نوع سالن 6000 نفره در کل کشور 10 مورد در دست اجراست گفت: اجرای این طرح ها از دهه 80 به بعد شروع شده بود و تا دو سه سال گذشته هر 10 مورد در دستور کار نهاده شد که سه مورد در سنندج، شیراز و از بین دو سالن ساری یا کرج یک مورد سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه پنج مورد از جمله سالن 6000 نفره کرمانشاه در سال آینده به بهره برداری می رسد اضافه کرد: عملیات اجرایی این سالن از سال 85 شروع شده بود و تا سه سال پیش پیشرفت فیزیکی کمتر از 30 درصد داشت، اما اکنون به بسط از 55 درصد رسیده است.

سلطانی فر با بیان اینکه بیش از 20 میلیارد تومان برای این سالن هزینه شده است گفت: با توجه به افزایش قیمت ها حدود 50 میلیارد تومان اعتبار برای اتمام این طرح احتیاج است و چنانچه 20 میلیارد تومان از طرف استان تأمین گردد 30 میلیارد تومان نیز از محل منابع وزارتخانه تأمین می گردد.

وی با اشاره به اینکه پیمانکار فعال است گفت: بخش هایی از تجهیزات و موتورخانه تهیه شده و چنانچه از نظر تخصیص اعتبارات مسئله ای ایجاد نگردد این طرح در هفته دولت سال 99 به بهره برداری می رسد.

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد: امید داریم با ایجاد زیرساخت ها در کل کشور بخش ورزش و جوانان از جهت تأمین زیرساخت ها و سخت افزار مسئله ای نداشته باشد.

سلطانی فر با اشاره به اینکه سیاست کلی دولت این است که بیشتر طرح های که از گذشته وجود داشته یا در این دولت شروع شده تا انتها دولت دوازدهم تکمیل و به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه در استان کرمانشاه 137 پروژه در دست اجرا ست گفت: این تعداد قابل توجه این و کوشش می گردد 100 مورد تا انتها این دولت به بهره برداری برسد، آنچنان که امروز چهار پروژه افتتاح می گردد.

وزیر ورزش و جوانان مطرح نمود: کرمانشاه از نظر ورزشی ظرفیت بالایی دارد و همانطور که در گذشته قهرمانان ملی و بین المللی داشته و در رویداد های جهانی و قاره ای افتخارآفرین بوده اند و امید داریم در آینده نیز شاهد درخشش ورزشکاران در مسابقات مختلف باشیم.

وی درباره استخر قهرمانی دهکده المپیک کرمانشاه گفت: این طرح منابع قابل توجهی احتیاج دارد و متقاضیانی وجود دارند که می توان با استفاده از منابع بخش خصوصی این پروژه را تکمیل کرد و مذاکرات را استاندار پیگیری می نماید، اما تمرکز روی سالن 6000 نفره است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 538

به "سلطانی فر: 700 طرح عمرانی-ورزشی در کشور به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: 700 طرح عمرانی-ورزشی در کشور به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید