دعوت پوتین از وزرای خارجه ارمنستان و آذربایجان برای مذاکره در مسکو

به گزارش مجله ویراپارس، رئیس جمهور روسیه از وزرای خارجه ارمنستان و آذربایجان برای انجام مذاکره در مسکو دعوت به عمل آورده است.

دعوت پوتین از وزرای خارجه ارمنستان و آذربایجان برای مذاکره در مسکو

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان ارزان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسکای نیوز، کاخ کرملین پنجشنبه شب در بیانیه ای از دعوت ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از طرف های درگیری در منطقه مورد مناقشه قره باغ برای انجام مذاکرات با یکدیگر در مسکو اطلاع داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

در این بیانیه آمده است: پوتین از وزاری خارجه ارمنستان و آذربایجان دعوت نموده که امروز، آدینه در مسکو (به منظور برقراری آتش بس در قره باغ) با یکدیگر گفت وگو نمایند.

پیشتر، ولادیمیر پوتین، دونالد ترامپ و امانوئل ماکرون، رهبران کشورهای گروه مینسک سازمان امنیت و همکاری اروپا، در بیانیه مشترکی در مورد وخامت اوضاع در منطقه قره باغ، خواهان انتها یافتن فوری درگیری ها بین طرفین شده بودند.

اواسط هفته جاری، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در تماس تلفنی با جیحون بایراموف همتای ارمنی خود بر آمادگی روسیه برای برگزاری نشستی با وزرای امور خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مسکو، با شرکت روسای مشترک گروه مینسک سازمان امنیت و همکاری اروپا در حل مناقشه قره باغ کوهستانی تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1174

به "دعوت پوتین از وزرای خارجه ارمنستان و آذربایجان برای مذاکره در مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت پوتین از وزرای خارجه ارمنستان و آذربایجان برای مذاکره در مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید