توصیه جهرمی به ترامپ: جهت نجف به کربلا را رصد کن

به گزارش مجله ویراپارس، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: توصیه می کنم تا چند روز آینده داده های ماهواره هایت را در جهت نجف به کربلا رصد کنی چرا که پایان تو همانی است که بر یزید رفت.

توصیه جهرمی به ترامپ: جهت نجف به کربلا را رصد کن

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم افتتاحیه هفته جهانی فضا که صبح امروز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار گردید، گفت: در این روزها آنقدر درگیر مسائل زیست محیطی و کاغذ بازی هستیم که فراموش کردیم سهمی در فضا داریم و این هفته زمانی است که می توانیم به یاد بیاوریم که فضا چه میزان اهمیت دارد

وزیر ارتباطات گفت: امروز می بینیم که استارتاپ های فضایی به واسطه توسعه این حوزه رشد کردند. توانستیم با این حوزه در زمینه برآورد سیل فروردین ماه یاری کنیم و این دستاوردی بود که بعضی به آن می خنذیدند.

جهرمی گفت: باید با همکاری کشورهای دیگر فضانورد ایرانی به فضا بفرستیم این نوع تفکر به صنعت فضایی یاری می نماید.

وی گفت: جلوگیری از سیل جزو فعالیت هایی است که باید در این حوزه به آن توجه گردد.

وزیر ارتباطات با اشاره به توییتی خطاب به ترامپ گفت: وقتی ترامپ این حوزه از ایران را تحریم کرد من در توییتر با انتشار عکسی از کهکشانها نوشتم که اثری از آنها در کهکشان ها نمی بینم.

وی گفت: جدا از پیگیری اینکه بتوانیم فضانورد ایرانی بفرستیم تا سال 1400 ماهواره ای با دقت یک متر هم در مدار قرار می دهیم.

وی در خاتمه توصیه ای به ترامپ داشت و گفت: 1400 سال پیش کسی بود که در شقاوت و خودبینی از تو خیلی بزرگتر بود و نام وی یزید بن معاویه بود و پاک ترین فرد و بشر بر روی زمین را شهید کرد، توصیه می کنم تا چند روز آینده داده های ماهواره هایت را در راستا نجف به کربلا رصد کنی چرا که پایان تو همانی است که بر یزید رفت.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 452

به "توصیه جهرمی به ترامپ: جهت نجف به کربلا را رصد کن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه جهرمی به ترامپ: جهت نجف به کربلا را رصد کن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید