تغییر موضع عجیب ترامپ درباره اعتراضات ایران!

به گزارش مجله ویراپارس، رئیس جمهور آمریکا تنها چند دقیقه بعد از اینکه گفت از اعتراضات در ایران حمایت نمی کند، حرفش را تغییر داد و این بار گفت واشنگتن از این اعتراضات حمایت نموده و به این حمایت ادامه می دهد.

تغییر موضع عجیب ترامپ درباره اعتراضات ایران!

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه گفت واشنگتن از اعتراضات در ایران حمایت نموده و به این حمایت ادامه می دهد.

وی در توییتر نوشته است: ایالات متحده آمریکا از مردم شجاع ایران که رای رسیدن به آزادی تظاهرات می نمایند، حمایت می نماید. ما در دولت ترامپ [از آن ها حمایت] نموده ایم و خواهیم کرد!

ترامپ همزمان در ملاقات با جاستین ترودو نخست وزیر کانادا هم گفته است: ما کاملا از آن ها حمایت می کنیم و از ابتدا هم از آن ها حمایت نموده ایم.

رئیس جمهور آمریکا گفته است که تصور نموده سؤالی که پیشتر در خصوص حمایت از اعتراضات از او شده بود، در خصوص حمایت اقتصادی است.

توییت و اظهارات رئیس جمهور آمریکا تنها چند دقیقه پس از آن عنوان می گردد که او در جریان ملاقات با امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در برابر دوربین ها گفت واشنگتن از اعتراضات در ایران حمایت نمی نماید.

او در پاسخ به سؤالی در این مورد گفت: نمی خواهم در این مورد اظهار نظر کنم. اما پاسخ سؤال شمال نه است. نمی خواهم در این مورد اظهار نظر کنم.

این صحبت های ترامپ با واکنش های گسترده ای در شبکه های اجتماعی روبرو شد و ظاهرا همین واکنش ها هم او را به تغییر موضع ظرف تنها چند دقیقه وادار نموده است.

اظهارات اولیه ترامپ در خصوص عدم حمایت از اعتراضات در ایران در حالی مطرح شد که مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا و دیگر مقام های این کشور از ابتدای ناآرامی ها در چند شهر ایران، به شدت از این شرایط حمایت نموده و حتی گفتند در اختیار معترضان امکاناتی قرار داده اند تا آن ها بدون اینترنت هم بتوانند اخبار و تصاویر خود را به دولت آمریکا برسانند.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 603

به "تغییر موضع عجیب ترامپ درباره اعتراضات ایران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر موضع عجیب ترامپ درباره اعتراضات ایران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید