توئیت ترامپ پس از دیدار با مکرون

به گزارش مجله ویراپارس، ایرنا نوشت: روسای جمهوری فرانسه و آمریکا روز شنبه پیش از شروع رسمی نشست گروه-7 با یکدیگر دیدار کردند.

توئیت ترامپ پس از دیدار با مکرون

به گزارش پایگاه اینترنتی بلومبرگ، دونالد ترامپ پس از این دیدار که برای صرف ناهار صورت گرفت،گفت: زمان، زمان خوبی است. تصمیم های بسیار بزرگی در دو روز آینده خواهیم گرفت.

بعضی مقامات واشنگتن بر این باورند که امانوئل مکرون در نشست گروه -7 که تا ساعاتی دیگر در شهر بیاریتز شروع می گردد، میخواهد دونالد ترامپ همتای آمریکایی خود را به چالش بکشد.

رئیس جمهوری آمریکا در حالی امروز وارد فرانسه شد که کوهی از اختلاف ها میان وی و همتای فرانسوی اش بر سر مسائل مختلف دنیای از جمله آب و هوا وجود دارد.

در حالی که ترامپ کوشش می نماید نشان دهد که اختلافات ناچیز است اما بعضی مقامات آمریکایی بر این باورند که در آستانه نشست گروه -7، سطح روابط میان پاریس و واشنگتن به شدت کاهش یافته است.

مسئله آب و هوایی و چگونگی برخورد با موضوع هسته ای ایران، از مهمترین مواردی هستند که مکرون اعلام نموده در این خصوص اختلاف های زیادی با ترامپ دارد.

ترامپ میخواهد مذاکراتش با رهبران خارجی را با موضوع مسائل تجاری انجام دهد و با وجود افزایش نگرانی ها بر سر رکود مالی احتمالی در آمریکا کوشش خواهد نمود برای دستاوردهای مالی اش اعتبار کسب کند.

مسائل مالی و تجاری دنیا موضوع اجلاس رسمی صبح شنبه خواهد بود. این موضوعات به درخواست ترامپ به دستور کار اجلاس افزوده شد.

یک مقام ارشد دولتی آمریکایی روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت که ترامپ از دستورکار مالی خود که رشد مالی و افزایش فرصت های شغلی را هدف قرار می دهد، دفاع خواهد نمود.

مقام آمریکایی مذکور که در گزارش هیل نامش فاش نشده است، گفت: می توان این دستاوردهای ترامپ را با آنچه که در اروپا اتفاق می افتد مقایسه کرد که رشد مالی به شکل موثری یکنواخت بوده است.

ترامپ در اجلاس سال گذشته در کانادا، با دیگر رهبران تجاری دنیا بر سر مسائل تجاری اختلاف داشت و انتظار می رود در اجلاس سال جاری در فرانسه نیز با اختلافات مشابهی روبرو گردد.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 376

به "توئیت ترامپ پس از دیدار با مکرون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توئیت ترامپ پس از دیدار با مکرون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید