4 جشنواره غذایی در ایتالیا، 1 فرصت طلایی برای سفر

به گزارش مجله ویراپارس، ایتالیا مهد غذاست! تعداد بالای غذاهای منطقه ای و سنتی و ملی این کشور باعث شده تا ایتالیا علاوه بر اینکه یک مقصد گردشگری ایده آل برای سفر باشد، یک بهشت غذایی برای افرادی که به آنجا می روند هم باشد. هر سال در ایتالیا جشنواره های غذایی زیادی برپا می گردد که در همگی آنها از غذاهای ملی و بومی همان کشور و محصولات داخلی همانجا استفاده می گردد که این جشنوراه ها هم در شهرها و هم در روستاها برگزار می شوند. جشنواره های غذایی ایتالیا جایی هستند که افراد زیادی با سلیقه های مختلف کنار هم جمع می شوند و در این رویداد شرکت می نمایند و بنابراین جای خیلی خوبی برای آشنایی با فرهنگ محلی مردم هم هست. در اینجا تعدادی از آنها به شما معرفی می شوند. با خبرنگاران همراه باشید:

4 جشنواره غذایی در ایتالیا، 1 فرصت طلایی برای سفر

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

1- sagre del mare flegrea

sagre del mare flegrea یکی از معروفترین جشنواره های غذایی ایتالیا است که قدمتی 30 ساله دارد و هر ساله در شهر پروچیدا برگزار می گردد. در این جشن 4 روزه، انواع غذاهای دریایی از صدف و جلبک گرفته تا غذاهای دریایی ای که بصورت بومی سرو و طبخ می شوند، در معرض رقابت قرار می گیرند. علاوه بر این نوعی نان ایتالیایی به نام focaccia هم طبخ می گردد که در میان افراد بومی خیلی معروف است و تقریبا می توان گفت ایتالیا تنها جایی است که در آن این نوع نان پخت می گردد. اما این جشنواره به همینجا ختم نمی گردد و در کنار غذاهای خوشمزه ای که در این جشنواره درست می گردد و در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد، در آنجا می توانید به تماشای کنسرت و شادی های بومی بنشینید و با فرهنگ بومی مردم پروچیدا هم بیشتر آشنا شوید. این جشنواره هر ساله در ماه آگوست برپا می گردد.

2- Fiordilatte Foirdifesta

Fiordilatte Foirdifesta هر ساله در شهر آجیرولا برگزار می گردد معمولا هر سال، به چیز خاصی اختصاص داد می گردد و مثلا در سالی که گذشت به طور ویژه به موزارلا با شیر گاو اختصاص داده شد. به علاوه این نوع پنیر خوش طعم که شانس امتحان کردن آن را دارید، می توانید از طیف وسیع غذاهای سنتی منطقه هم لذت ببرید. این جشنواره هم در ماه آگوست برگزار می گردد.

3- Gusta Forio

دوست دارید یک پیتزای اصیل و واقعی ایتالیایی را میل کنید؟ پس نباید این جشنوراده را از دست بدهید اگر در ماه آگوست به ایسیکا سفر کردید فرصت شرکت در جشنواره غذای Gusta Forio را از دست نخواهید داد. جشن Gusta Forio بیشتر به غذاهای پخته شده با سیب زمنی و پیتزاهای ناب ایتالیایی می پردازد.

. اگر می خواهید به ایتالیا سفر کنید چرا این کار را در ماه آگوست که این همه جشنواره خوب هم برگزار می گردد انجام ندهید؟

4- U Strittul ru Zafaran

پپرونی دی سنیز(Peperone di Senise) یکی از قدیمی ترین تولیدات غذایی در شهر Senise است که به افتخار آن جشنواره ای برگزار می گردد. اگر به این ناحیه سفر کنید، فرصت خواهید داشت که این غذای لذیذ را در قاب بی پایان و زیبای شهر دیدنی Senise مزه کنید که خالی از لطف نیست.

منبع: Swide

منبع: الی گشت
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 414

به "4 جشنواره غذایی در ایتالیا، 1 فرصت طلایی برای سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 جشنواره غذایی در ایتالیا، 1 فرصت طلایی برای سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید