پیش بینی هواشناسی در 24 ساعت آینده ، هشدار به کشاورزان و عشایر

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش خبرنگاران، به گفته کارشناس هواشناسی، بارش برف و باران در بعضی از نواحی کشور امروز هم ادامه دارد.

پیش بینی هواشناسی در 24 ساعت آینده ، هشدار به کشاورزان و عشایر

آنطور که ایزدی، کارشناس هواشناسی می گوید: بارش ها در استان های کهگیلویه وبویراحمد، چهارمحال و بختیاری، بخش های شمالی استان فارس، شمال استان بوشهر، بخش های جنوبی استان خراسان رضوی و نواحی شمالی استان خراسان رضوی ادامه دارد.

پیش بینی هوا 24 ساعت آینده

این کارشناس هواشناسی در گفت وگو با شبکه خبر می گوید: در 24 ساعت آینده شدت بارش ها را در استان های چهارمحال وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و بخش های شرقی استان خوزستان شاهد هستیم.

به گفته این کارشناس با توجه به شدت بارش در این منطقه ها آب گرفتگی در معابر عمومی و بالا آمدن سطح آب رودخانه و مسیرها پیش بینی می گردد.

او می گوید: فردا نیز بارش ها به صورت برف و باران ادامه دارد. روز سه شنبه سامانه بارشی از کشور خارج و در روز چهارشنبه سامانه دیگری از سمت شمال غرب کشور وارد می گردد.

سامانه بارشی روز چهارشنبه نواحی شمال غرب و غرب کشور را دربرمی گیرد و بارش برف و باران آغاز می گردد.

سدهای غرب کشور آماده مهار سیلاب های احتمالی

معاون بهره برداری شرکت منابع آب و نیروی ایران نیز گفت: با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی برای هفته آخر آذر ماه و احتمال وقوع بارش های به نسبت مناسب در حوضه های آبریز کارون و دز، سدهای غرب کشور آمادگی لازم برای مهار سیلاب های احتمالی را دارند.

هشدار درباره بارش برف و باران به کشاورزان و عشایر

مدیر کل پایش هواشناسی کشاورزی نیز گفت: با توجه به بارندگی های پیش رو به کشاورزان جنوب شرق و جنوب توصیه می گردد که در برداشت هندوانه شب یلدا عجله نمایند. (باشگاه خبرنگاران)

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1938

به "پیش بینی هواشناسی در 24 ساعت آینده ، هشدار به کشاورزان و عشایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی هواشناسی در 24 ساعت آینده ، هشدار به کشاورزان و عشایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید