مراکز خونگیری خراسان جنوبی در روزهای تعطیل نوروز فعال هستند

به گزارش مجله ویراپارس، خبرنگاران/خراسان جنوبی مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: مراکز خونگیری خراسان جنوبی در روزهای تعطیل نوروز فعال خواهند بود.

مراکز خونگیری خراسان جنوبی در روزهای تعطیل نوروز فعال هستند

کامبیز مهدی زاده، امروز دوشنبه 23 اسفند از مردم نوع دوست خراسان جنوبی دعوت کرد تا مانند همواره یاریگر بیماران احتیاجمند به خون و فراورده های خون باشند.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه نمود: در روز خاتمه سال مراکز بیرجند، طبس و فردوس در نوبت صبح و در روزهای اول تا چهارم فروردین مراکز خونگیری بیرجند و طبس فعال خواهند بود.

وی گفت: در روز هفتم و دهم فروردین مراکز خونگیری بیرجند در دو نوبت صبح و عصر و مرکز طبس در روز نهم فروردین در نوبت صبح و عصر آماده ارائه خدمت به اهداکنندگان خون هستند؛ تا خاتمه تعطیلات نوروزی مراکز خونگیری استان فعال خواهندبود و روزهای یکشنبه و چهارشنبه در فردوس و دوشنبه و پنج شنبه درقاین پذیرای اهداکنندگان خون هستیم.

مهدی زاده از مردم استان خواست تا باتوجه به احتیاج مبرم به خون در کشور و کمبود خون در روزهای خاتمه سال و بعلاوه ایام نوروز و البته نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و کاهش تعداد مراجعه اهداکنندگان به مراکز خونگیری، این امر خداپسندانه را فراموش نکنند و مانند همواره در کنار انتقال خون در راستای تامین خون بیماران باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2057

به "مراکز خونگیری خراسان جنوبی در روزهای تعطیل نوروز فعال هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خونگیری خراسان جنوبی در روزهای تعطیل نوروز فعال هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید