فروکش کردن کرونا فرصتی برای ساخت سریال های رمضان

به گزارش مجله ویراپارس، مصر برای رمضان آینده، 33 سریال در دست ساخت دارد و حتی ممکن است تعداد این سریال ها را افزایش دهد.

فروکش کردن کرونا فرصتی برای ساخت سریال های رمضان

به گزارش خبرنگاران به نقل از المیادین، تولیدکنندگان مصری برای ماه مبارک رمضان 2021 در حال ساخت 33 سریال هستند و حتی ممکن است در صورت بهبود اوضاع کرونا تعداد سریال های مناسبتی ماه رمضان در مصر افزایش پیدا کند.

ساخت سریال های تلویزیونی در مصر در هفته های اخیر به اوج خود رسیده و به نظر می رسد مصر قصد دارد تا با ساخت این سریال ها جای خالی برخی پروژه های محلی کشورهای حوزه خلیج فارس که در اثر کرونا تعطیل شدند را برای عرب زبانان پر کند.

بعد از اینکه سال گذشته میلادی با شیوع بیماری کرونا ساخت سریال ها با توقفی چند ماهه روبرو شد، اکنون تهیه کنندگان مصری با سرعت در حال پیشبرد پروژه های خود هستند تا آن ها را برای ماه مبارک رمضان به روی آنتن ببرند.

کووید ـ 25 یکی از سریال های مصری برای ماه رمضان است. کووید ـ 25 سریالی علمی ـ تخیلی است که توسط إنجی علاء نوشته شد و به گفته نویسنده اش این سریال درباره شرایط کنونی که ویروس کرونا برای جهان به وجود آورده نیست بلکه آینده بشر با این بیماری را به صورت تخیلی ترسیم می کند.

القاهرة کابول، میان آسمان و زمین، لانه زنبورها، دختر سلطان و کشتی نوح از جمله دیگر سریال های در حال ساخت مصری برای ماه رمضان هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1417

به "فروکش کردن کرونا فرصتی برای ساخت سریال های رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروکش کردن کرونا فرصتی برای ساخت سریال های رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید