غلامرضا شعبانی بهار: کارها در تیراندازی با کمان به خوبی در حال اجرا است، هدف ما این است که برنامه ها از پایه آغاز گردد

به گزارش مجله ویراپارس، غلامرضا شعبانی بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: از فروردین ماه به بعد مسابقات جهانی و آسیایی شروع می گردد و در ریکرو در هلند مسابقات کسب سهمیه المپیک را خواهیم داشت. - اخبار ورزشی -

غلامرضا شعبانی بهار: کارها در تیراندازی با کمان به خوبی در حال اجرا است، هدف ما این است که برنامه ها از پایه آغاز گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، غلامرضا شعبانی بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در حاشیه بازدید محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش از اردوی تیم ملی گفت: کار ما با یک فراخوان ملی و برگزاری مسابقات انتخابی آغاز شد که حضور ورزشکاران بی سابقه بود. کارها در تیراندازی با کمان به خوبی در حال اجرا است. اردوی گسترده شبانه روزی آغاز شده و امروز به انتها رسیده است.از دو هفته آینده اردوها از سر گرفته می گردد. در تلاشیم در اهواز ادامه اردوها را برگزار کنیم که هوا در آنجا گرمتر است. از فروردین ماه به بعد مسابقات جهانی و آسیایی آغاز می گردد و در ریکرو در هلند مسابقات کسب سهمیه المپیک را خواهیم داشت.

وی تاکید نمود: مسائلی از قبل در این رشته بوده که خداراشکر کار به خوبی دنبال می گردد.کارهای ما بدون حمایت وزارت وررش و داورزنی محقق نمی شد.در اولین حمایت بودجه ما را افزایش دادند و دستمان بازتر شد. داورزنی از جنس ورزش است و دغدغه ها را درک می نماید.

شعبانی بهار توضیح داد: المپیاد استعدادیابی بسیار اثربخش در همدان انجام شد. 180 نفر از 23 استان شرکت کردند که در رده 12 تا 15 سال بود و با استقبال و هیجان بالایی انجام شد. همدان میزبانی خوبی داشت. هدف ما این است که برنامه ها از پایه آغاز گردد و اواخر آذر هم برای انتخاب نوجوانان و جوانان فراخوان ملی خواهیم داشت. پنجمین هفته مسابقات لیگ تیراندازی با کمان برگزار گردید

نیما محبوبی، عضو تیم ملی تیراندازی با کمان گفت: بحث خوابگاه بچه ها از مسائل ماست و محل استراحت نداریم . قبل از بازی های آسیایی 2018 اندونزی تجهیزاتی تهیه شد و امیدواریم این حمایت ها ادامه داشته باشد چون هزینه ها زیاد است.

زهرا دهقان، کماندار المپیکی ایران در 2012 نیز یادآور شد: با توجه به گرانی دلار تجهیز کردن کمان ها سخت است. محل اسکان ریکاوری تیم ملی در شان ما نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 100

به "غلامرضا شعبانی بهار: کارها در تیراندازی با کمان به خوبی در حال اجرا است، هدف ما این است که برنامه ها از پایه آغاز گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غلامرضا شعبانی بهار: کارها در تیراندازی با کمان به خوبی در حال اجرا است، هدف ما این است که برنامه ها از پایه آغاز گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید