سایه وحشت بر سر انگلیسی ها

به گزارش مجله ویراپارس، فارس نوشت: براندون لویس معاون وزیر امور خارجه انگلیس در امور ایرلند شمالی روز پنجشنبه گفت، ناکافی بودن تعداد آزمایش های روزانه ابتلا به ویروس کرونا در این کشور وحشت آور است.

سایه وحشت بر سر انگلیسی ها

به نوشته خبرگزاری رویترز، لوییس در مصاحبه ای گفت: معتقدم این وحشت آور است که نمی توانیم از مردم بیشتری تست بگیریم. به همین دلیل در حال گسترش توان مردم در دسترسی به این تست ها هستیم و در مواجهه با این مسئله مصمم هستیم.

دولت انگلیس موظف است تا انتها ماه آوریل (7 روز دیگر) تعداد تست های روزانه کرونا را به 100 هزار مورد برساند. این در حالی است که طبق آمار منتشر شده، روز گذشته (چهارشنبه) تنها کمتر از 23 هزار آزمایش ابتلا به ویروس کرونا از شهروندان انگلیسی گرفته شده است.

رویترز نوشت، دویچه بانک یکی از بانک های بزرگ اروپایی نیز روز پنجشنبه هشدار داد ضعف دولت انگلیس در اجرای تست کرونا موجب خواهد شد، قرنطینه عمومی در این کشور طولانی تر شده و آسیب بیشتری به اقتصاد آن وارد شود.

به نوشته رویترز، لویس در مصاحبه دیگری گفت بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس که به علت ابتلا به ویروس کرونا در اقامت گاه خود به سر می برد، به زودی بهبودی کامل خواهد یافت و بسیار مشتاق است که دوباره سکان کشور را در دست گیرد.

تا کنون در انگلیس بیش از 133 هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و 18100 نفر نیز در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 940

به "سایه وحشت بر سر انگلیسی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایه وحشت بر سر انگلیسی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید