راه اندازی کارگروه توسعه بازار و تجاری سازی در دانشگاه فنی و حرفه ای

به گزارش مجله ویراپارس، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای راه اندازی کارگروه توسعه بازار و تجاری سازی در دانشگاه با حضور صاحبنظران دانشگاهی و صاحبان صنایع اطلاع داد.

راه اندازی کارگروه توسعه بازار و تجاری سازی در دانشگاه فنی و حرفه ای

به گزارش خبرنگاران، رضا زنگنه با اعلام این خبر بیان کرد: مهمترین ابزار کارآفرینی در دانشگاه فنی و حرفه ای استاد است و اگر استاد کارآفرین نباشد، تحقق آرمان این دانشگاه در توسعه کارآفرینی محقق نمی گردد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای اضافه نمود: هفته پژوهش سال جاری نمایشگاهی را از دستاوردهای دانشجویان دانشگاه برگزار کردیم که مورد استقبال صاحبان صنایع نهاده شد و اذعان کردند که این محصولات می توانند تجاری سازی شوند.

وی هدف از راه اندازی کارگروه توسعه بازار و تجاری سازی را فرهنگسازی و آموزش بیان کرد و گفت: باید مدل درستی از تجاری سازی داشته باشیم و برای تحقق این امر باید قطعات مختلف پازل شامل دانشگاه، محیط های کسب و کار و مراکز رشد و نوآوری به هم متصل شوند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای، زنگنه اضافه نمود: در این کارگروه افراد متخصص و در عین حال توانمند در کسب و کار از جمله مدیرکل نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی مشاوران و پیمانکاران صنعت مخابرات ایران و شخصیت های دانشگاهی مرتبط با صنعت حضور دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 147

به "راه اندازی کارگروه توسعه بازار و تجاری سازی در دانشگاه فنی و حرفه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی کارگروه توسعه بازار و تجاری سازی در دانشگاه فنی و حرفه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید