جزییات نخستین ملاقات وزیر ارشاد با خوانندگان پاپ

به گزارش مجله ویراپارس، تهران (پانا) - تعدادی از تهیه کنندگان و خوانندگان موسیقی پاپ در جلسه ای که ظهر دیروز دوشنبه بیستم دی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید، به بیان بعضی از دغدغه ها و مسائل خود در این حوزه پرداختند.

جزییات نخستین ملاقات وزیر ارشاد با خوانندگان پاپ

به گزارش مهر، محمد حاتم پور از تهیه نمایندگان شناخته شده موسیقی پاپ ضمن تشریح بعضی از نکات مطرح شده در نشست ظهر روز دوشنبه بیستم دی ماه تهیه نمایندگان و خوانندگان موسیقی پاپ با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به همت مجتبی امینی از تهیه نمایندگان حوزه سینما و تلویزیون که مدتی است در حوزه موسیقی نیز به فعالیت مشغول است، جلسه ای با حضور اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و بعضی از تهیه نمایندگان و خوانندگان موسیقی پاپ برگزار گشت

وی اضافه نمود: سالار عقیلی، محمد علیزاده، بابک جهانبخش، اشوان، محسن ابراهیم زاده، مهدی دارابی، رضا بهرام، علی رهبری (خواننده)، آرین بهاری، گرشا رضایی، مهدی احمدوند، هادی زینتی، محمدحسین توتونچیان، مهدی کرد، مجید عبدی، مجتبی امینی و حامد کولیوند از جمله حاضران در این نشست در محل وزارت ارشاد بودند.

وی اضافه نمود: تا آنجایی که به یاد دارم این جلسه تقریباً اولین جلسه تعدادی از هنرمندان و دست اندرکاران موسیقی پاپ کشورمان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این قالب طی چهار دهه اخیر بود که در آن آقای وزیر کوشش داشت تا گوش شنوایی برای اهالی موسیقی در جهت بیان دیدگاه ها و دغدغه هایشان باشد تا در صورت استمرار چنین برنامه هایی بتوانیم مسائل و مسائل پیش روی این حوزه از موسیقی را مرتفع کنیم.

جزییات نخستین ملاقات وزیر ارشاد با خوانندگان پاپ/ گوش شنوا یافتیم

این تهیه نماینده اظهار کرد: این برای ما بسیار ارزشمند بود که در جلسه یاد شده تهیه نمایندگان و اهالی موسیقی می توانستند به صورت مستقیم مباحث و مسائلی را که با آن دست و پنجه نرم می نمایند را با یک مقام عالی در میان بگذارند. چرا که در سال های پیش فقط تعداد محدودی از تهیه نمایندگان و دست اندرکاران موسیقی چنین امکانی را داشتند که بتوانند با وزیر ملاقات داشته باشند. ملاقاتی که آن هم برای بیان مسائل شخصی بود و عموماً هم جنبه صنفی نداشت. اما خوشبختانه این فرصت خوبی بود که ما بتوانیم بسیاری از مسائل و مسائل را با آقای وزیر در میان بگذاریم. البته این را هم بگویم جناب اسماعیلی در این جلسه کوشش کرد تا گوش شنوای این جمع باشد تا در جلسات آینده فضای دقیق تری برای حل مسائل به وجود آید.

حاتم پور در انتها گفت: با صحبت هایی که انجام شده قرار شده تا جلسات مستمری از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهالی موسیقی پاپ برگزار گردد این در حالی است که در این جلسه نماینده ای از سوی وزیر ارشاد معرفی و مقرر شد که وی نسبت به پیگیری مسائل مطرح شده در این نشست که به طور حتم در آینده جزئیات بیشتری از آن مطرح خواهد شد اقدامات لازم را انجام دهد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1976

به "جزییات نخستین ملاقات وزیر ارشاد با خوانندگان پاپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات نخستین ملاقات وزیر ارشاد با خوانندگان پاپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید