تبلیغات گسترده سروش موتور در سطح شهر تهران شروع شد
به گزارش مجله ویراپارس، شرکت سروش موتور مبنا در ادامه برنامه های توسعه برند و تقویت ارتباط با مشتریان، کمپین تبلیغات محیطی گسترده خود را در سطح شهر تهران شروع کرد.
این کمپین با هدف معرفی یکی از محصولات این شرکت و افزایش آگاهی عمومی از برند سروش موتور طراحی شده است و شامل اکران مجموعه ای از بیلبوردها و سازه های تبلیغاتی در محورهای اصلی مرکز است.
طراحی مدرن، تصویرسازی چشم نواز و پیغام مرکزی این کمپین با شعار آینده، همین حالاست بر نگاهِ آینده نگر و نوآورانه سروش موتور در بازار خودروهای لوکس تأکید دارد.
به گفته کیارش افشاریان، مدیر بازاریابی و روابط عمومی شرکت سروش موتور مبنا شروع این کمپین تبلیغاتی، بخشی از برنامه جامع سروش موتور برای توسعه بازار و توسعه ارتباط مؤثر با مخاطبان است. ما با نگاهی بلندمدت و برنامه ریزی شده، در مسیر ارتقای جایگاهِ برند سروش موتور گام برمی داریم و مجموعه ای از اقدامات بازاریابی و ارتباطی گسترده تر را در دست اجرا داریم.
شرکت سروش موتور مبنا در ماه های اخیر با حضور فعال در نمایشگاه ها، برگزاری رویدادهای معرفی محصول و توسعه شبکه نمایندگی ها، گام های مؤثری در جهت تقویت حضور خود در بازار خودروهای لوکس برند وویا و خودرو های تجاری ایران برداشته است.
سروش موتور مبنا - آینده، همین حالاست
منبع: بیت ران