برترین برندهای چرخ خیاطی کدام ها هستند؟

به گزارش مجله ویراپارس، رپرتاژآگهی - چرخ خیاطی جزء آن دسته از وسایل کاربردی خانه است که می توانید از آن سالیان سال بهره ببرید. این وسیله کارآمد برای کاهش دوخت های دستی و بعلاوه فراوری در حجم بالا مورد استفاده قرار می گیرد. دوخت و دوز با چرخ خیاطی کار سختی نیست و شما با کمی تمرین می توانید آن را یاد بگیرید. اگر قصد خرید این ابزار را داشته باشید، ممکن است با خودتان فکر کنید که برترین برندهای چرخ خیاطی کدام ها هستند؟ یا با خرید از کدام برند می توانید یک چرخ خیاطی خوب و کاربردی داشته باشید؟ برای پاسخ به این سؤال در ادامه مطلب با ما همراه شوید، زیرا می خواهیم برترین برندهای چرخ خیاطی موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم.

برترین برندهای چرخ خیاطی کدام ها هستند؟

انواع چرخ خیاطیهای موجود در بازار ایران

چرخ خیاطی ها در انواع مختلفی فراوری و به بازار عرضه می شوند. ولی به طور کلی در 4 گروه دستی و خانگی، برقی و صنعتی، کامپیوتری و سردوز تقسیم بندی می شوند. کاربرد و قیمت انواع چرخ خیاطی که نام بردیم، و موارد مصرف هر کدام با هم فرق دارد، که در ادامه به شرح آنها می پردازیم:

  1. چرخ خیاطی دستی و خانگی

رایج ترین و قدیمی ترین نوع چرخ خیاطی، مدل دستی یا خانگی آن است که برای دوخت و دوز های ساده خانم های خانه کاربرد دارد. این چرخ خیاطی ها با انرژی مکانیکی و به وسیله به گردش درآوردن دسته چرخ خیاطی یا با استفاده از دینام و انرژی الکتریکی کار می نمایند، و وزن سبکی هم دارند.

  1. چرخ خیاطی برقی و صنعتی

چرخ خیاطی برقی و صنعتی، نوع دیگری از چرخ خیاطی در سایز بزرگ است که برای دوخت و دوز صنعتی و تعداد بالا طراحی شده است. چرخ خیاطی صنعتی برای کارهای تخصصی مانند زیگزاگ، راسته دوزی و… ساخته شده، و مناسب برای کارگاه ها است. سرعت و کیفیت دوخت در این چرخ ها بسیار بالاست و از نظر وزن، قیمت و ابعاد نیز با چرخ های خانگی متفاوت هستند.

  1. چرخ خیاطی کامپیوتری

چرخ خیاطی کامپیوتری، نسل نو و پیشرفته چرخ خیاطی های قدیمی است. این چرخ ها دارای یک صفحه نمایش LED یا LCD لمسی بزرگ و ده ها برنامه دوخت مختلف هستند. شاید بتوان گفت این چرخ خیاطی ها جزو محبوب ترین های بازار ایران باشند.

  1. چرخ خیاطی سر دوز

چرخ خیاطی سردوز، نوعی از چرخ خیاطی است که برای دوخت کناره های لباس مورد استفاده قرار می گیرد. دوخت این نوع چرخ خیاطی از ریش ریش شدن لبه های پارچه جلوگیری می نماید.

بهترین برندهای چرخ خیاطی از نظر کیفیت و قیمت

در بازار ایران، چرخ خیاطی های مختلفی از نظر مدل و برند وجود دارند، اما 5 برند وجود دارد که علاوه بر محبوبیت برند و قیمت، از اعتبار و قدمت بالایی نیز برخوردار هستند. کلیه محصولات این برندها، سال هاست به وسیله نسل های مختلف مورد استفاده قرار گرفته، و آزمون خود را بخوبی پس داده اند. اما برویم سراغ معرفی آنها:

  1. چرخ خیاطی ژانومه

شرکت ژانومه، شرکت ژاپنی فراورینماینده چرخ خیاطی است که در سال 1921 میلادی در توکیو کشور ژاپن تأسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر هاچی اوجی توکیو و کارخانه های فراوریی آن در کشورهای ژاپن، تایوان و تایلند قرار دارند. ژانومه یکی از قدیمی ترین و معتبهترین برندهای فراورینماینده چرخ خیاطی در دنیا است. فراوریات چرخ خیاطی خانگی ژانومه دارای ویژگی های دوخت متنوع و طراحی بسیار جالبی هستند. شما به یاری این چرخ خیاطی می توانید امور مختلف مانند دوخت معمولی و زیگزاگ، دوخت دایره ای برای سرآستین و دوخت زیپ و سر دوزی کردن و… را براحتی انجام دهید.

  1. چرخ خیاطی کاچیران

گروه کارخانجات چرخ خیاطی کاچیران در سال 1359 با هدف فراوری چرخ خیاطی و گلدوزی برقی خانگی و صادرات آن به سراسر دنیا تأسیس شد. این کارخانه در شهر صنعتی البرز واقع شده است و جزو برندهای بسیار معروف ایرانی است. چرخ خیاطی های فراوریی کاچیران امکانات و برنامه های متنوعی دارند، از جمله قابلیت دوخت ساده زیگزاگ، دکمه و جادکمه، قیمت بسیار مناسب، سبکی و خوش دستی، کار کردن راحت و اشغال فضای کم. محصولات خانگی کاچیران از پرفروش ترین مدل های چرخ خیاطی خانگی در بازار ایران هستند.

  1. چرخ خیاطی مارشال

چرخ خیاطی مارشال فراوری کشور تایوان است. محصولات این برند شامل انواع چرخ های خیاطی، گلدوزی، سردوزی دیجیتال است. بعلاوه این برند چرخ خیاطی های مینی یا چرخ خیاطی های بسیار کوچک را نیز فراوری می نماید که برای حمل و نقل و استفاده در مسافرت بسیار مناسب هستند. مهمترین ویژگی محصولات مارشال، بدون لرزش بودن آنهاست؛ چون بیشتر قطعات داخلی این چرخ ها برخلاف سایر برندها که از پلاستیک استفاده می نمایندف از فلز ساخته شده، و هنگام دوخت اصلاً لرزش ندارد.

  1. چرخ خیاطی جانتک

چرخ خیاطی جان تک محصول شرکت نگین جان و مه است. این شرکت حدود 60 سال سابقه درخشان در صنعت فراوری چرخ خیاطی دارد. محصولات این شرکت جزو بهترین انتخاب ها برای خیاطی و گلدوزی، و دارای طراحی ظاهری بسیار زیبا و مدرن هستند. محصولات جانتک به علت قیمت مناسب و امکانات زیاد دوخت و دوز، انتخاب مناسبی هم برای خیاطان مبتدی و هم برای مزون دوزهای حرفه ای هستند.

  1. چرخ خیاطی برلیانت

برلیانت محصول شرکت چرخ خیاطی نیکو دوخت ماشین پارسیان است. این چرخ خیاطی از نظر کیفیت ساخت و مدل های دوخت شباهت زیادی به مارشال دارد. ولی از نظر قیمتی از مارشال ارزانتر است. بدنه همه محصولات برلیانت از جنس فلز ساخته شده و فاقد لرزش است. جالب است بدانید این شرکت برای جلب رضایت و اعتماد مشتریان، کلیه محصولات خود را با 2 سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می نماید.

معرفی بهترین فروشگاه اینترنتی چرخ خیاطی؛ تیکمیش

اگر قصد خرید چرخ خیاطی دارید و می خواهید از بین برندها و مدل های مختلف، بهترین را انتخاب کنید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه چرخ خیاطی تیکمیش است. این شرکت نماینده رسمی بهترین و معتبهترین برندهای دنیاست و می توانید با اطمینان خاطر از اورجینال بودن و ضمانت کیفیت کالا آن را بخرید. تیکمیش با حذف شرکت های واسطه و تأمین نیازهای مختلف در حوزه قطعات، تجهیزات و ماشین آلات مرتبط با چرخ های خیاطی، امکان خرید اینترنتی به وسیله نشانیtikmish.ir فراهم ساخته است. کلیه محصولات تیکمیش ضمانت مرجوعی و گارانتی اصالت کالا دارند. اگر قصد خرید چرخ خیاطی خانگی یا صنعتی از تیکمیش را دارید و ساکن شهر تهران هستید، می توانید مبلغ سفارش را به صورت نقدی هم پرداخت کنید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1838

به "برترین برندهای چرخ خیاطی کدام ها هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین برندهای چرخ خیاطی کدام ها هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید