بازسازی منزل: بازسازی Dead Space اوایل سال 2023 میلادی عرضه خواهد شد

به گزارش مجله ویراپارس، شرکت موتیو (Motive) چندی پیش خاطرنشان کرد که برنامه دارد بازسازی بازی فضای مرده (Dead Space) را در اوایل سال 2023 عرضه کند. همینطور اینکه این شرکت از چندین سیستم تازه که در بازسازی فضای مرده استفاده نموده است، رونمایی کرد.

بازسازی منزل: بازسازی Dead Space اوایل سال 2023 میلادی عرضه خواهد شد

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

سیستم های نو برای به روزکردن بازی ساخته شده اند. به علت اینکه چندین سال از عرضه نسخه های اصلی فضای مرده گذشته و این عناوین نیازمند به یک بازسازی کامل هستند. در آینده نیز ما شاهد ویدئوهای بیشتری از این بازسازی خواهیم بود.

بازسازی فضای مرده در مراسم EAPlay سال 2021 معرفی گردید. طبق چیزی که اعلام شد این مجموعه به طور کامل از ابتدا ساخته خواهد شد. به این معنا که از لحاظ گرافیکی و گیم پلی کاملاً به روز شده و تنها داستان بازی مانند گذشته خواهد بود. بازسازی فضای مرده برای کنسول های نسل 9 و کامپیوتر عرضه خواهد شد و از هر نظر بهبود خواهد داشت. یکی از نکات مهم استفاده از موتور فراست بایت (Frostbite) است.

در این بازی شما باید انتظار کرکترهای بهبود یافته، مکانیک روان تر و جزئیات بیشتر را داشته باشید. هدف اصلی شما نیز مبارزه با دشمنان بوده تا دوام آورده و زنده بمانید.

در فضای مرده شما نقش آیزاک (Isaac) را بازی خواهید کرد. او یک مهندس بوده که هدفش تعمیر سفینه USG Ishimura است. اسحاق متوجه می گردد که تیم کارمندان این سفیه آلوده شده و از بین رفته اند. افراد آلوده شده دشمنان شما بوده و باید آن ها را از بین ببرید. شما تنها قابلیت های مهندسی و ابزار خاص خود را دارید. پس باید با استفاده از آن ها در این سفینه دوام آورده و کوشش کنید یار از دست رفته خود را پیدا کنید. در این میان باید سلامت روان خودتان را نیز حفظ کنید.

اولین بازی فضای مرده در سال 2008 برای کنسول های نسل 7 عرضه شد. این بازی به شدت پیروز عمل نموده و دو شماره دیگر نیز دارد. به طور کلی مجموعه فضای مرده به علت سبک خاصی که دارد میان گیمرها هواداران زیادی دارد. همینطور اینکه با گیم پلی منحصر به فرد عنوانی مانند آن در سبک ترسناک وجود ندارد. حال بعد از 14 سال قرار است بازسازی این مجموعه ساخته گردد. امیدواریم که این بازسازی مانند سه گانه جی تی ای (GTA Trilogy) عمل ننموده و بسیار خوب باشد.

منبع: VG247.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2007

به "بازسازی منزل: بازسازی Dead Space اوایل سال 2023 میلادی عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل: بازسازی Dead Space اوایل سال 2023 میلادی عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید