آلبا دو تا سه هفته خانه نشین شد

به گزارش مجله ویراپارس، دفاع چپ اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا به دلیل مصدومیت حداقل دو هفته قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.

آلبا دو تا سه هفته خانه نشین شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه اسپور کاتالونیا، باشگاه بارسلونا گفت که جوردی آلبا از ناحیه همسترینگ آسیب دیده اما مشخص نکرده است که این مصدومیت دفاع چپ اسپانیایی این باشگاه را چه مدت از میادین دور نگه خواهد داشت.

آلبا در نیمه اول بازی شب گذشته (سه شنبه) بارسلونا در خانه بوروسیا دورتموند در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا آسیب دید و مجبور به ترک میدان شد و اکنون با معاینات اجرا شده روی پای او مشخص شده است که او از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است.

اگرچه مدت دقیق خانه نشینی آلبا مشخص نیست اما طبق اعلام برخی منابع او دو تا سه هفته خانه نشین خواهد بود. به این ترتیب او قطعاً سه بازی بعدی تیمش در لالیگا به ترتیب مقابل تیم های گرانادا، ویارئال و ختافه را از دست می دهد اما می تواند به بازی آبی و اناری ها در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر که روز دوم اکتبر برگزار می شود و بازی مقابل سویا در لالیگا در تاریخ ششم اکتبر برسد.

با مصدومیت آلبا، جونیور فیرپو دفاع چپ سابق بتیس که تابستان امسال به بارسلونا پیوست می تواند دو سه هفته ای برای آبی و اناری ها به میدان برود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 369

به "آلبا دو تا سه هفته خانه نشین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلبا دو تا سه هفته خانه نشین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید