213 میلیارد تومان به شهرداری های سیستان و بلوچستان یاری شد

به گزارش مجله ویراپارس، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: 213 میلیارد تومان در 6 ماهه نخست سال جاری به شهرداری های این استان با هدف بهبود شرایط اعتباری آنان، یاری شده است.

213 میلیارد تومان به شهرداری های سیستان و بلوچستان یاری شد

حسین مدرس خیابانی در همایش شهرداران سیستان و بلوچستان گفت: بودجه شهرداری این استان 2 هزار و 900 میلیارد تومان است که 59 درصد آن به شهرداری زاهدان اختصاص دارد.

وی اعلام کرد: هم اینک 55 شهرداری سیستان و بلوچستان از دستگاه های اجرایی بیش از چهار هزار میلیارد تومان طلب دارند که پرداخت آن ها بخش از مسائل شهرداری استان را رفع مرتفع خواهد نمود.

استاندار سیستان و بلوچستان مقدار دفع زباله به وسیله شهرداری استان را سالانه بیش از 355 هزار تن مطرح کرد و گفت: همه دستگاه ها باید به شهرداران و شهرداران نیز به مردم خدمت کند.

وی ادامه داد: یکی از عوامل مهم عدم موفقیت مدیران نداشتن نظم است بنابراین باید با برنامه ریزی و هماهنگی در قالب یک ساختار طبقه بندی شده برنامه ها اجرا گردد.

مدرس خیابانی اضافه کرد: بی توجهی به مقررات از 2 منظر باعث شکست مدیران می گردد اول اینکه مدیران این مقررات و امتیازات خود را نمی دانند و دوم محدودیت ها برای تصمیم گیری است لذا نباید تصمیمی بگیریم که خارج از اختیارات ما باشد.

وی با تاکید بر اهمیت مشورت توضیح داد: خود محوری باعث شکست مدیران می گردد و نباید فکر کنیم دانای عالم هستیم چرا که این امر قطعا موجب زمین خوردن خواهد شد.

خبرنگاران سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 آبان 1401 بروزرسانی: 26 آبان 1401 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2154

به "213 میلیارد تومان به شهرداری های سیستان و بلوچستان یاری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "213 میلیارد تومان به شهرداری های سیستان و بلوچستان یاری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید