حسینی پور: جهاد دانشگاهی نماد تفکر ما می توانیم است

به گزارش مجله ویراپارس، نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: به مسئولان مختلف کشور می گویم که یقین داشته باشید اگر برای حل مسائل موجود در بخش ها و صنایع مختلف از جهاد دانشگاهی بخواهند ورود کند، همانطور که در موضوعات نانو، موشک و هسته ای ورود کردیم و پیروز بودیم و به دستاوردهای خوبی دست یافتیم، می توانیم پیروز شویم.

حسینی پور: جهاد دانشگاهی نماد تفکر ما می توانیم است

به گزارش خبرنگاران، سید ناصر حسینی پور، نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی 1400 در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز در کشور با دو گفتمان ما می توانیم و ما نمی توانیم مواجهیم، اظهار کرد: تفکر جهادی تفکری است که وقتی سوخت مورد احتیاج برای راکتور تهران را در اختیار ما قرار ندادند، فردی مانند مجید شهریاری با تفکر جهاد دانشگاهی می آید و با هزینه شخصی خود صفحات سوخت 20 درصد را برای راکتور تهران می سازد. از سوی دیگر تفکر دیگری نیز وجود داشته که می گفته ما نمی توانیم و باید احتیاج خود را وارد کنیم و در این واردات امتیازاتی به غربی ها بدهیم و پا روی عزت خود بگذاریم.

وی تاکید نمود: جهاد دانشگاهی نماد تفکر ما می توانیم در عرصه رضایت خلق و خالق و در تراز نظام جمهوری اسلامی است.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: در عرصه حاکمیت و حکمرانی دو نگاه وجود دارد که نمایندگان مجلس باید سهم خود را نسبت به آن پیدا نمایند؛ نگاه اول نگاه کسانی که هنوز معتقد نیستند که باید از ظرفیت های داخلی نظیر جهاد دانشگاهی در دوران تحریم استفاده کنیم و نگاه دوم نگاه افرادی است که معتقد به این موضوع هستند؛ نگاه دوم نگاهی است که در دولت آقای رئیسی باید پررنگ تر باشد.

حسینی پور گفت: من به مسئولان مختلف کشور می گویم که یقین داشته باشید اگر برای حل مسائل موجود در بخش ها و صنایع مختلف از جهاد دانشگاهی بخواهند ورود کند، همانطور که در موضوعات نانو، موشک و هسته ای ورود کردیم و پیروز بودیم و به دستاوردهای خوبی دست یافتیم، می توانیم پیروز شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1934

به "حسینی پور: جهاد دانشگاهی نماد تفکر ما می توانیم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی پور: جهاد دانشگاهی نماد تفکر ما می توانیم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید