یحیی گل محمدی ستاره های تراکتور را نمی خواهد، استقلالی ها در پی دژاگه و شجاعی؟

به گزارش مجله ویراپارس، بعضی خبر ها حاکی از آن است که دو ستاره جداشده تبریزی در سبد خرید تیم های پرطرفدار لیگ برتر قرار گرفته اند.

یحیی گل محمدی ستاره های تراکتور را نمی خواهد، استقلالی ها در پی دژاگه و شجاعی؟

جهت دریافت مشاوره خدمات اندازه تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

گروه ورزشی خبرنگاران، تصاویری از اشکان دژاگه و مسعود شجاعی در ترکیه منتشر شده که نشان می دهد دو بازیکن برای مذاکره با زنوزی به استانبول رفته اند تا شاید از تراکتور جدا شوند یا حتی در این تیم بمانند. این سفر باعث شد تا بعضی خبر ها و شایعات درباره این دو بازیکن مطرح گردد.

پرسپولیس در پی دژاگه و شجاعی نیست

تصاویری از اشکان دژاگه و مسعود شجاعی در ترکیه منتشر شده که نشان می دهد دو بازیکن برای مذاکره با زنوزی به استانبول رفته اند تا شاید از تراکتور جدا شوند یا حتی در این تیم بمانند. این سفر باعث شد تا بعضی خبرها و شایعات درباره این دو بازیکن مطرح گردد.

استقلال این دو بازیکن را می خواهد؟

هنوز درباره مذاکره استقلال با این دو بازیکن خبر موثقی منتشر نشده، اما در فضای مجازی استقلالی ها برای این دو بازیکن کامنت و استوری گذاشته اند که فصل آینده به استقلال بیایند. در پنجره جابجایی نیم فصل، هم شایعاتی مطرح شد که دژاگه قرار است به استقلال بیاید، اما این اتفاق در نهایت نیفتاد. هنوز درباره تمایل فرهاد مجیدی برای جذب این دو بازیکن خبر موثقی منتشر نشده، اما هر چه هست، او هم مثل یحیی گل محمدی، هنوز فهرست مشخصی به باشگاه نداده است. هر چند امین قاسمی نژاد و سعید واسعی خرید های محتمل استقلال در سال آینده به نظر می رسند. در کل شایعات انتقال اشکان دژاگه و مسعود شجاعی به استقلال یا پرسپولیس در روز های اخیر مطرح شده بود که مورد توجه طرفداران سرخابی قرار گرفته است، اما تا خاتمه فصل و بازشدن پنجره جابجاییی فصل آینده، باید منتظر ماند. خدا را چه دیدید، شاید هم دژاگه و شجاعی به تراکتور بازگشتند!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1697

به "یحیی گل محمدی ستاره های تراکتور را نمی خواهد، استقلالی ها در پی دژاگه و شجاعی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی گل محمدی ستاره های تراکتور را نمی خواهد، استقلالی ها در پی دژاگه و شجاعی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید