گشتی در ایتالیا

به گزارش مجله ویراپارس، جاذبه های ایتالیا

اگر می خواهید به شهری رمانتیک سفر کنید و مسافرتی میان صفحات تاریخ داشته باشید ایتالیا برای شما مقصدی تمام عیار خواهد بود. ایتالیا به روغن زیتون، پاستا، آثار رومی و مکان های رنوسانسی خود معروف است با خبرنگاران همراه باشید تا هدایت برای بازدید از بهترین مکان های ایتالیا داشته باشید

گشتی در ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

ایتالیا دو رشته کوه مهم آلپ و آپنینی را دارد، کوه های جادویی آلپ از شمال آغاز شده و از شرق به غرب کشیده می شوند، در دامنه تپه دره پو واقع شده است که جلگه بزرگی در شمال ایتالیاست. کوهستان آپنینی پس زمینه شبه جزیره ایتالیا را شکل می دهد. جزایر مهم ایتالیا شامل سیسیلی و ساردینیا است که از جزایر خوش آب و هوا و رویایی این کشور هستند. در مجمع الجزایر هم جزایر ترمیتی، آیولین، ایگادی، مجمع الجزایر توسکان و جزایر پونتین وجود دارند که از جزایر این کشور هستند. این کشور دلربا و زیبا برای همه گردشگران جاذبه هایی جذاب دارد. وقتی به ایتالیا می روید این کشور هر روز چیز جدیدی را برای شما رو می نماید و می توانید برای مدت طولانی در مراکز گردشگری آن بمانید چون جاذبه های آن تمامی ندارد. یکی از شهرهایی که می توانید در تعطیلات به آن سر بزنید، لمباردی پایتخت میلان است این شهر که از شهرهای پرجممعیت شمال ایتالیاست هم کوههای آلپ را دارد و هم رودخانه پو را، هم قطب تجارت است و هم پایتخت مد.

از شهرهای جذاب و نزدیک لمباردی شهر برگامو است که با یک ساعت رانندگی می توانید به این شهر برسید در این شهر تصویری که از ایتالیا در ذهن دارید خود را کاملا نمایان می نماید شهری با خیابان های سنگ فرش شده که به سبک قرون وسطی ای هستند.

بعد از این شهر حتما قصد سفری رومانتیک به ونیز و ورونا را خواهید کرد، در شهر ورونا تحت تاثیر چشم اندازهای تماشایی ورونا قرار خواهید گرفت و شیفته مناظر این شهر خواهید شد. اگر می خواهید با غذاهای ایتالیایی برای خود جشنی بگیرید به شمال غرب ایتالیا بروید، این ناحیه به غیر از غذاهای خوشمزه، موزه، هنرهای مدرن، موزیک و نمایشگاههای کتاب هم دارد که باعث احساس فرهنگ ایتالیا در وجود شما می شوند.

اگر به ایتالیا بروید و از برج کج پیزا دیدن نکنید انگار به ایتالیا نرفته اید. این برج شاهد زنده ای بر مهندسی قرون وسطایی است این برج 7 زنگ به سبک رومی دارد که هر کدام نت خاصی از موسیقی دارند، پس تعجب برانگیز نیست که گاهی این برج را به نام برج زنگ هم می شناسند. این برج 56/7 متر ارتفاع دارد و بیشتر به این دلیل معروف شده که تقریبا به اندازه 10 درجه کج است. این برج هشت طبقه یکی از چهار ساختمانی است که مجموعه کلیسای جامع پیزا را تشکیل می دهد. الان گردشگران اجازه بالا رفتن از برج را دارند و سالانه گردشگران بسیاری برای بازدید این برج به کنار این بنای منحصربفرد می روند.

چه کارهایی در ایتالیا انجام دهیم

کسانی که علاقه زیادی به تعطیلات رفتن دارند ایتالیا را بهشت میدانند، این کشور زیبا پر از عجایب طبیعی و جاذبه های گردشگری باشکوه است، برای لذت بردن از تفریحات بیشمار این شهر با تعداد قابل توجهی گزینه روبرو هستید. می توانید در جشن های شهری شرکت کنید و کسانی که می خواهند چیزی متفاوت را تجربه نمایند می توانند در تئاترهای خیابانی شاد و پر انرژی شرکت نمایند و یا به تالار اپرا که یک ساختمان تئاتر برای اجرای اپرا ست بروند، این کشور پر از تالارهای اپرا است چون اپرا محبوبیت خاصی بین مردم این سرزمین دارد.

منبع: mapsofworld.com

منبع: الی گشت
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 412

به "گشتی در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشتی در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید