کوه های باشکوه فرانسه (تور فرانسه)

به گزارش مجله ویراپارس، در این مقاله از معرفی دیدنی های اروپا یکی از جاذبه های بسیار زیبای فرانسه یعنی کوه های باشکوه فرانسه را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از جاهای دیدنی بسیار زیبا و دیدنی محسوب می گردد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید…

کوه های باشکوه فرانسه (تور فرانسه)

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

گشت و گذار در فرانسه آسان است زیرا دیدنی های فرانسه بسیار است.بیشتر این مکتن خا را با پای پیاده هم می توانید بروید البته استفاده از مترو و اتوبوس هم خوب است.

مقالات بیشتر بخوانید:

  • شهر زیبا و رویایی لیون فرانسه
  • برج ایفل فرانسه Tour Eiffel
  • ویزای فرانسه
  • چگونگی دریافت ویزای فرانسه
  • سوغات کشور فرانسه

کوهستان آلپ یکی از بزرگ ترین رشته کوه ها در مرکز اروپاست که در قسمت هایی از کشورهای ایتالیا، فرانسه، اتریش، آلمان، سوئیس، اسلوونی و لیختن اشتاین گسترده شده است. رشته کوه­های آلپ طیف گسترده ای از منظره ها، در میان ارتفاعات، دره و آبشار، قله های پوشیده از برف را ارائه می نماید.

کوهستان آلپ تقریبا 5 آب و هوای گوناگون دارد و از پوشش گیاهی و جانوری متفاوتی هم ایجاد شده است. بخش عمده آلپ را یخ و برف دائمی پوشانده و تعداد زیادی یخچال موجود است که طولانی ترین آنها گریت آلچ به طول تقریبی 22 کیلومتر است.

پوشش گیاهی آلپ به نسبت ارتفاع تغییر می نماید. در ارتفاع زیر 1000 متر انواع گیاهان و جانوران را خواهید دید که در کنار اهالی دهکده به زندگی ادامه می دهند. در ارتفاع 1000 تا 1500 متری درختان بلوط رویش می نمایند و امکان کشاورزی هم موجود است. علف و گل های وحشی و درختان برگ ریز روی دامنه های پایین به سوی بالا تا درختان کاج ادامه دارد بالاتر از کاجها ، نواحی چمنزاری است که با سنگ یا برف همیشگی در بالاترین ارتفاع پوشیده شده است و پوشش گیاهی ضعیفی دارند.

در کوه های آلپ تعداد بی شماری هتل، مهمان پذیر، پناهگاه و جان پناه موجود است، و در عین حال خدمات جانبی بسیاری مثل راهنمایان حرفه ای، گروه های نجات و انواع وسایل حمل و نقل کوهستانی در دسترس است.

این منطقه در طول تابستان و زمستان گردشگر های بسیاری را به خود جذب می نمایند. در ماه های دسامبر و آوریل در رشته کوه های آلپ ورزش های زمستانی مثل اسکی و اسنوبرد هواداران زیادی دارد. کوه های آلپ، خاستگاه کوه نوردی بوده اند و از این رو نقشی بی بدیل در تاریخ این ورزش دارند، بعلاوه در تابستان علاقه مندان به کوهنوردی و پیاده روی به ارتفاعات آلپ می آیند. همه ساله در ماه جولای مسابقات دوچرخه سواری تور فرانسه به مدت سه هفته در منطقه آلپ برگزار خواهد شد. امکاناتی هم برای ورزش بانجی جامپینگ در نظر گرفته شده و می توان از منظره ها زیبای این کوهستان معروف نهایت لذت و استفاده را برد. بیشتر شهرهای آلپ جاده های مناسبی دارند و می توان با ماشین در آنها تردد کرد اما جاده های نواحی مرتفع حتی در تابستان صعب العبور می باشند.

قابل ذکر است است که مناطقی همانند اینترلیک در سوئیس و اینسبورک در اتریش در تابستان ها بسیار دیدنی و دلربا هستند.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 16 شهریور 1401 بروزرسانی: 16 شهریور 1401 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2121

به "کوه های باشکوه فرانسه (تور فرانسه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوه های باشکوه فرانسه (تور فرانسه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید