کنکور دکتری 99 فردا نهم مردادماه برگزار می گردد ، امشب آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه

به گزارش مجله ویراپارس، سخنگوی سازمان سنجش با اشاره به برگزاری کنکور دکتری 99 گفت: داوطلبان تا ساعت 24 امروز چهارشنبه 8 مرداد فرصت دارند کارت ورود به جسله خود را دریافت نمایند.

کنکور دکتری 99 فردا نهم مردادماه برگزار می گردد ، امشب آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: کارت ورود به جلسه آزمون دکتری (Ph.D) سال 1399 از 6 مرداد در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است و داوطلبان تا ساعت 24 امشب چهارشنبه 8 مرداد فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org کارت خود را دریافت نمایند.

زرین آمیزی با بیان اینکه تا به امروز از تعداد 179 هزار داوطلب آزمون دکتری Ph.D (نیمه متمرکز) سال 99 تعداد 127 هزار و 331 نفر یعنی حدود 70 درصد داوطلبان پرینت کارت ورود به جلسه خود را دریافت نموده اند، ادامه داد: برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. در ضمنً سایر اطلاعات دیگر در برگ راهنمای شرکت در آزمون که همزمان با کارت شرکت در آزمون بر روی درگاه این سازمان قرار گرفته قابل پرینت و دریافت است.

زرین آمیزی تاکید نمود: همه داوطلبان آزمون ورودی مقطع دکتری Ph.D (نیمه متمرکز) سال 1399 ضروری است به سامانه خودارزیابی بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام و پرینت گواهی سلامت صادره شده را در روز برگزاری آزمون به حوزه امتحانی تحویل دهند.

لازم به ذکر است؛ آزمون ورودی مقطع دکتری Ph.D (نیمه متمرکز) سال 99 با 179 هزار و 704 نفر در 143 حوزه امتحانی در 60 شهرستان مختلف کشور برگزار خواهد شد. تعداد داوطلبان سال 99 آزمون دکتری 179 هزار و 704 نفر است.

فرآیند آزمون ورودی مقطع دکتری Ph.D (نیمه متمرکز) سال 1399 از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 9 مرداد 99 شروع می گردد، اما تمامی داوطلبان می توانند از ساعت 6:30 صبح در محل آزمون حاضر باشند. درب حوزه های برگزاری آزمون ساعت 7:30 صبح بسته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1130

به "کنکور دکتری 99 فردا نهم مردادماه برگزار می گردد ، امشب آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنکور دکتری 99 فردا نهم مردادماه برگزار می گردد ، امشب آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید