خبرنگاران غربالگری مشمولان اعزامی یکم و سوم اردیبهشت ماه 99 در خوزستان

به گزارش مجله ویراپارس، اهواز-خبرنگاران- معاونت وظیفه عمومی خوزستان گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ، سلامت مشمولان اعزامی یکم و سوم اردیبهشت ماه سال جاری پیش از مراجعه به محل اعزام توسط مراکز بهداشت استان تایید و سپس قبل از اعزام به محل های خدمت ، غربالگری می شوند.

خبرنگاران غربالگری مشمولان اعزامی یکم و سوم اردیبهشت ماه 99 در خوزستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ سید فرشاد موسوی تبار عصر سه شنبه در این خصوص اظهار کرد: به منظور پیشگیری از انتقال بیماری کرونا و ایجاد شرایط بهداشتی مناسب برای مشمولان اعزامی یکم و سوم اردیبهشت ماه سال جاری به مراکز آموزش نیروهای مسلح، شرایط سلامت تمامی مشمولان اعزامی این ماه، پیش از اعزام به خدمت برابر هماهنگی به عمل آمد با دانشگاه علوم پزشکی اهواز و مرکز بهداشت استان از طریق مراکز بهداشتی، معاینه و غربالگری می شوند.

وی اضافه نمود: این دسته از مشمولان باید به همراه برگ محل مراجعه که از طریق یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) دریافت کرده اند به مرکز بهداشت محل سکونت خود مراجعه و در صورت تایید سلامتی آن ها، برگ محل مراجعه آن ها توسط مرکز بهداشت مهر شود.

معاون وظیفه عمومی خوزستان شرح داد: همچنین برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، تست غربالگری سربازان مجدد در روز اعزام در وظیفه عمومی استان و مراکز آموزش نیروهای مسلح انجام می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 922

به "خبرنگاران غربالگری مشمولان اعزامی یکم و سوم اردیبهشت ماه 99 در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران غربالگری مشمولان اعزامی یکم و سوم اردیبهشت ماه 99 در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید