حیدرزاده: عجله رسانه ها در انتشار یک خبر ، معین زمان بازگشایی دانشگاه های علوم پزشکی فقط یک پیشنهاد است

به گزارش مجله ویراپارس، رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با تکذیب خبر معین شدن زمان بازگشایی دانشگاه ها، جزئیات کامل این موضوع را شرح داد.

حیدرزاده: عجله رسانه ها در انتشار یک خبر ، معین زمان بازگشایی دانشگاه های علوم پزشکی فقط یک پیشنهاد است

آبتین حیدرزاده رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران درباره اعلام زمان بازگشایی دانشگاه ها از ششم خردادماه 99 اعلام کرد: رسانه های خبری متاسفانه این خبر را به صورت کامل اعلام ننموده اند و درحقیقت اخبار اعلامی درباره بازگشایی دانشگاه های علوم پزشکی، برگزاری امتحانات انتهای و استمرار ترم تحصیلی جاری تا انتها تیرماه 99 تنها پیشنهادات مطرح شده در جلسه معاونین آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی بوده است که به ستاد مبارزه با کرونا ارائه نموده ایم.

حیدرزاده ادامه داد: درصورت موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا با این پیشنهادات دانشجویان علوم پزشکی از 6 خرداد ماه به صورت حضوری در دانشگاه ها حاضر خواهند شد.

لازم به ذکر است، پیش از این خبرنگاران و به تبع آن بعضی رسانه ها خبر از بازگشایی قطعی دانشگاه های علوم پزشکی دادند که طبق گفته حیدرزاده این رسانه ها در نشر خبر شتاب نموده و متاسفانه دقت لازم را به خرج نداده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 955

به "حیدرزاده: عجله رسانه ها در انتشار یک خبر ، معین زمان بازگشایی دانشگاه های علوم پزشکی فقط یک پیشنهاد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیدرزاده: عجله رسانه ها در انتشار یک خبر ، معین زمان بازگشایی دانشگاه های علوم پزشکی فقط یک پیشنهاد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید