کمالوند: به دنبال جوانگرایی در پارس جنوبی هستم

به گزارش مجله ویراپارس، سرمربی جدید پارس جنوبی جم ابراز امیدواری کرد با حمایت های هواداران این تیم نتایج خوبی به دست آورد.

کمالوند: به دنبال جوانگرایی در پارس جنوبی هستم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از باشگاه پارس جنوبی، فراز کمالوند درباره انتخابش به عنوان سرمربی پارس جنوبی جم اعلام کرد: حضور من در پارس جنوبی دو دلیل اصلی داشت؛ یکی حضور رضائیان به عنوان یک مدیر فوتبالی و کاربلد و دیگر داشتن هواداران خونگرم در استان بوشهر به خصوص شهرستان جم.

وی ادامه داد: در لیگ هفدهم با نفت آبادان به جم سفر کردم و شور و هیجان و نشاط را نزد مردم جم دیدم. همین موضوع باعث علاقه مندی بیشترم برای حضور در پارس جنوبی شد. من در هر تیمی حضور داشتم ارتباط خوبی با هواداران داشتم. در کرمانشاه، تبریز، آبادان و… همیشه ارتباطم با هواداران نزدیک بوده و الان هم مسرور هستم که در کنار یک تیم پر هوادار و خوب دیگر حضور دارم.

سرمربی جدید پارس جنوبی همچنین گفت: وجود رضائیان به عنوان یک مدیر کاربلد و فوتبالی پیروز بسیار تأثیرگذار بود تا پیشنهاد پارس جنوبی جم را پذیرا باشم. من جلسات متعددی را با رضائیان و هیأت مدیره باشگاه پارس جنوبی برگزار کردم و در نهایت به جمع بندی رسیدیم و قراردادی دوساله امضا شد.

کمالوند درباره اهداف خود در پارس جنوبی تاکید کرد: هدف اول ما در پارس جنوبی جوانگرایی انجام دهیم که در این جهت چشم به نفرات بومی استان داریم. تا حد امکان از مربیان بومی نیز در کادرفنی استفاده می کنیم و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. مردم خونگرم جم نشان دادند که چقدر تیم شأن را دوست دارند و ان شاءالله با ارتباط خوبی که با مردم می گیریم می توانیم روزهای خوبی را در کنار یکدیگر رقم بزنیم.

وی در خاتمه افزود: جا دارد از موسوی مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی و رضائیان مدیرعامل محترم باشگاه بابت اعتمادشان تشکر کنم. به زودی با بررسی همه جوانب و طی جلساتی که با مدیرعامل باشگاه خواهیم داشت نسبت به جمع آوری تیمی خوب اقدام می کنیم تا روزهای خوبی را در لیگ برتر تجربه کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 218

به "کمالوند: به دنبال جوانگرایی در پارس جنوبی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمالوند: به دنبال جوانگرایی در پارس جنوبی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید