کالدرون سرمربی تیم ملی امارات می گردد؟

به گزارش مجله ویراپارس، رؤسای فدراسیون امارات در جمع بندی مذاکرات برای انتخاب سرمربی جدید روی یک نام تأکید دارند؛ گابریل کالدرون سرمربی سابق پرسپولیس.

کالدرون سرمربی تیم ملی امارات می گردد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، میلان یووانوویچ هفته پیش از سمت خود در تیم ملی امارات برکنار شد تا غرامت 1/2 میلیون دلاری برای امضای این حکم نام سرمربی صربستانی را با رکورد گران ترین مربی دنیا در کتاب تاریخ ثبت کند. فدراسیون امارات چهار ماه پیش بعد از اینکه نتایج ناامیدکننده در انتخابی جام دنیای 2022 کسب کرد تصمیم به همکاری با یووانوویچ آن هم با قراردادی موقت و شش ماهه گرفت.

این قرارداد تا خرداد 99 با رقمی در حدود 1/2 میلیون دلار نشان داد اماراتی ها عزم خود را برای صعود جزم کردند، اما شیوع کرونا همه برنامه ها برای استارت یووانوویچ با شیخ نشین های خلیج فارس را به هم ریخت تا با لغو تمامی برنامه های تمرینی و تدارکاتی این مربی صرب از سمت خود بدون یک دقیقه نشستن روی نیمکت کنار برود.

تصمیم شنیده می گردد رؤسای فدراسیون امارات در جمع بندی مذاکرات برای انتخاب سرمربی جدید روی یک نام تأکید دارند؛ گابریل کالدرون سرمربی سابق پرسپولیس.

یک هفته بعد از این تصمیم شنیده می گردد رؤسای فدراسیون امارات در جمع بندی مذاکرات برای انتخاب سرمربی جدید روی یک نام تأکید دارند؛ گابریل کالدرون سرمربی سابق پرسپولیس. مرد آرژانتینی که نیم فصل راهنمایی پرسپولیس را برعهده داشت و چهره ای شناخته شده در فوتبال حاشیه خلیج فارس محسوب می گردد در حال حاضر جدی ترین گزینه اماراتی ها برای جایگزینی یووانوویچ است و به نوشته البیان مذاکرات مقدماتی با او شروع شده تا در رقابت با دو مربی اروپایی شانس خود برای نشستن روی نیمکت رهبری تیم ملی امارات را امتحان کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 919

به "کالدرون سرمربی تیم ملی امارات می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون سرمربی تیم ملی امارات می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید