کار ترامپ برای ریاست جمهوری با پیشتازی بایدن سخت تر شد

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، نتایج نظرسنجی در آمریکا همچنان از پیشتازی جوبایدن، نامزد دموکرات ها و رقیب انتخاباتی ترامپ حکایت دارد.

کار ترامپ برای ریاست جمهوری با پیشتازی بایدن سخت تر شد

براساس نتایج نظرسنجی، بایدن میزان بیشتری از محبوبیت را در حوزه مقابله با کرونا و خشونت پلیس کسب نموده و در مقابل ترامپ در حوزه مالی پیروز شده که درصد بیشتری از رأی دهندگان را به خود جلب کند.

در حال حاضر و براساس آخرین نظرسنجی، جو بایدن، با اختلاف 48 در برابر 45 در ایالت های کلیدی و مهمی همچون آریزونا، فلوریدا، میشیگان، کارولینای شمالی، پنسیلوانیا و ویسکونسین از ترامپ جلوتر است.

این نظرسنجی در میان 2 هزار و 408 نفر از رای دهندگان احتمالی در 6 ایالت تأثیرگذار و در بازه زمانی 12 تا 14 ژوئن برابر با 23 تا 25 خرداد روی داده و زنگ خطری جدی برای آینده ترامپ در کاخ سفید است و در صورت تداوم چنین شرایطی ترامپ راه بسیار سختی را برای باقی ماندن در کاخ سفید پس از دور نخست ریاست جمهوری خواهد داشت.

به نظر می رسد که بحران شیوع کرونا از یک طرف و تأثیرات مالی این بیماری از طرف دیگر به کاهش قابل توجه صندلی ترامپ در افکارعمومی آمریکا منجر شده است.

در حال حاضر آمریکا با رکود مالی و افزایش آمار بیکاری روبرو است و بعضی پیش بینی ها حاکی از تداوم شرایط بد مالی در این کشور دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1058

به "کار ترامپ برای ریاست جمهوری با پیشتازی بایدن سخت تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار ترامپ برای ریاست جمهوری با پیشتازی بایدن سخت تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید