پیش بینی بودجه 16میلیاردی برای سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش خبرنگاران، برگزاری المپیاد استعدادهای برتر طرحی است که وزارت ورزش برگزاری آن را از دو سال پیش شروع کرد. به همین دلیل قرار است سال جاری سومین دوره این مسابقات زیر نظر اداره کل توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و با همکاری فدراسیون های مختلف برگزار گردد.

پیش بینی بودجه 16میلیاردی برای سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر

میزان مشارکت فدراسیون ها در برگزاری سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر با کاهش قابل توجه نسبت به دو دوره قبل به 24 فدراسیون رسیده است.

اسکیت، بسکتبال، بوکس، تنیس روی میز، تکواندو، تیروکمان، تیراندازی، جودو، دوومیدانی، دوچرخه سواری، شمشیربازی، شطرنج، ژیمناستیک، ورزش های آبی، فوتسال، قایقرانی، کاراته، کشتی، کبدی، ووشو، ورزش های صعودی، وزنه برداری، والیبال و هندبال فدراسیون هایی هستند که در این دوره المپیاد استعدادهای برتر نماینده خواهند داشت. زمان این دوره مسابقات هنوز نهایی نشده اما تاریخ های پیشنهادی برای فصل تابستان یا اوایل پاییز است.

همچنین 16 میلیارد تومان رقم پیش بینی شده برای سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر است که در قالب یاری هزینه میزبانی، اعزام تیم ها و کادر اجرایی در اختیار استان های میزبان قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگاران، اولین دوره المپیاد استعدادهای برتر با مشارکت 38 فدراسیون و در 78 رشته شامل 46 رشته پسران و 32 رشته دختران برگزار گردید. 38 فدراسیون هم در برگزاری دومین دوره این بازی ها مشارکت داشتند. آن دوره بازی ها در 99 رشته شامل 58 رشته پسران و 41 رشته دختران برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 957

به "پیش بینی بودجه 16میلیاردی برای سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی بودجه 16میلیاردی برای سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید