پرواز جنگنده های ناو آمریکایی بر فراز شرق مدیترانه و خلیج عمان

به گزارش مجله ویراپارس، نیروی دریایی آمریکا بیان کرد که جنگنده های ناو هواپیمابر دوایت آیزنهاور (CVN-69) انجام سورتی پروازهایی را از شرق مدیترانه و خلیج عمان شروع کردند.

پرواز جنگنده های ناو آمریکایی بر فراز شرق مدیترانه و خلیج عمان

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

شبکه الجزیره قطر امروز (پنجشنبه) به نقل از بیانیه نیروی دریایی ارتش آمریکا اضافه کرد که حرکت جنگنده های گروه دوم ناوگان ششم آمریکا، انعطاف و آمادگی نیروی دریایی این کشور و توانایی آن در انجام عملیات در صورت لزوم در هر زمان را نشان می دهد.

در این بیانیه آمده است که ناوگان ششم آمریکا قادر است گزینه های گسترده ای را برای واشنگتن و متحدانش فراهم کند تا از آنچه به عنوان تجاوز یا اخلال در امنیت دریایی و ثبات منطقه ای توصیف می نماید، جلوگیری گردد.

پیشتر نیروی دریایی آمریکا در 21 مارس خاطرنشان کرد که رزمایشهای عظیم دریایی را با مشارکت نظامیانی از کشورهای بلژیک، فرانسه و ژاپن در دریای عرب و خلیج عمان شروع نموده است.

ناوگان پنجم آمریکا در بیانیه ای گفت که هدف این رزمایشها علاوه بر پاسخ به حملات هوایی، دریایی و در اعماق دریا، حفاظت از امنیت دریایی و آزادی دریانوردی است.

اعلام پرواز جنگنده های آمریکایی بر فراز شرق مدیترانه و خلیج عمان در حالی منتشر می گردد که فرماندهی ائتلاف بین المللی به اصطلاح ضد داعش در منطقه از امروز به ارتش فرانسه به فرماندهی ناو هواپیمابر شارل دوگل سپرده شده است.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1519

به "پرواز جنگنده های ناو آمریکایی بر فراز شرق مدیترانه و خلیج عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز جنگنده های ناو آمریکایی بر فراز شرق مدیترانه و خلیج عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید