پرسپولیس: سپاهان تکرار کند، شکایت می کنیم

به گزارش مجله ویراپارس، اظهارات متقابل مدیران باشگاه های پرسپولیس و سپاهان ادامه دارد و حالا مدیر عامل پرسپولیس تهدید نموده که اگر مدیر عامل سپاهان به اتهام زنی هایش ادامه دهد، از او شکایت می نماید.

پرسپولیس: سپاهان تکرار کند، شکایت می کنیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، اظهارات مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در مورد قرارداد 6 بازیکن پرسپولیس به ارزش 50 میلیارد تومان و همچنین واکنش او به صحبت های گابریل کالدرون که عنوان نموده بود نتایج بعضی تیم ها مهندسی شده است باعث واکنش مسئولان پرسپولیس و در راس آنها محمدحسن انصاریفرد شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: از آقای تابش که یکی از مدیران باسابقه ورزشی است تعجب می کنم روی چه مستنداتی چنین اظهار نظراتی دارند.

وی اضافه کرد: آقای تابش حرف ناپخته ای را در جمع خبرنگاران زده است که بازیکنان ما بالای 50 میلیارد تومان بودجه برایشان در نظر گرفته شده است. واقعا از او انتظار نداشتم. درباره کالدرون هم صحبت نموده که سرمربی پرسپولیس گفته نتایج مهندسی شده است. این در حالی است که سرمربی پرسپولیس اصلا درباره تیم های دیگر اظهار نظر ننموده است. انتظار دارم مدیرعامل سپاهان نسبت به صحبت هایش دقت داشته باشد. چون مجبور هستیم هرکس از این به بعد علیه پرسپولیس بدون مدرک و از روی حدسیات صحبت کند شکایت می کنیم. امیدوارم کار به آنجا منجر نکنند.

انصاریفرد در حالی همتای خود در سپاهان را تهدید به شکایت کرد که مدیرعامل سپاهان معتقد است مستندات او مربوط به یک برنامه زنده تلویزیونی با حضور بازیکن ملی پوش پرسپولیس است که آپشن های قرارداد خود را که ارقام بسیار بالایی هم بود رد نمی کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 577

به "پرسپولیس: سپاهان تکرار کند، شکایت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس: سپاهان تکرار کند، شکایت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید