تیم ملی فوتسال راحت از تایلند رد می گردد، انگار 6 ماه تمرین کردیم

به گزارش مجله ویراپارس، علی صانعی در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره عملکرد تیم فوتسال زیر 20 سال ایران در تورنمنت تایلند و ملاقات با تیم ملی بزرگسالان و امید تایلند گفت: تیم تایلند 25 نفری را که برای مسابقات آسیایی رجیستر نموده است را در قالب دو تیم A و B به این تورنمنت آورده بود.من با سرمربی تایلند صحبت کردم که می گفت بازیکنان تیم B کسانی هستند که در تیم ملی هم تمرین می نمایند. تیم تاجیکستان و مالزی هم خوب نشان دادند. تتاجیکستان برای حریفانش مشکل ساز می گردد چون به لحاظ فیزیکی، قلدر است و رگه هایی از فوتسال روسیه را دارد.

تیم ملی فوتسال راحت از تایلند رد می گردد، انگار 6 ماه تمرین کردیم

با قیمت تورهای تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

تیم اصلی 4 جلسه تمرین کرد

سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال ایران تاکید نمود: بازیکنان ما تمرین زیادی نداشتند. دو هفته دور هم جمع شدیم و تیم اصلی چهار جلسه تمرین کردند. بازیکنان در بازی سوم مقابل تایلند B از نظر تمرکز و فیزیکی خسته شدند ولی برای بازی آخر استراحت بیشتر شد. به جز بازی سوم که از نظر نتیجه راضی نبودیم در سه بازی دیگر خوب بازی کردیم.

داوری به سود تایلند بود

صانعی ادامه داد: ما به تیم ملی تایلند 2 بر یک باختیم ولی تا لحظات سرانجامی مساوی بودیم. گل دوم را هم پنالتی خوردیم. در هر دو بازی با تیم های تایلندی، داور ما را پنج خطا نموده و کفه ترازوی داوری به سود آنها بود. داوران با تاجیکستان و مالزی هم این کار را کردند.

این تورنمنت به اندازه 6 ماه تمرین ارزش داشت

وی اعلام نمود: این بازی ها برای ما به اندازه 6 ماه تمرین ارزش داشت و توانستیم نسبت به تیم خودمان شناخت پیدا کنیم. هفت، هشت بازیکن توانستند کامل بازی نمایند. در مجموع تورنمنت خیلی خوبی بود. سطح تورنمنت از سطح تیم ما بالاتر بود. با کمترین هزینه وارد تورنمنت شدیم و فقط پول خروجی و لباس بازیکنان را دادیم. جا دارد از فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال تشکر کنم که این فرصت را به ما دادند. امیدوارم از درس های این تورنمنت در مسابقات اصلی استفاده کنیم و نتایج خوبی بگیریم.

راحت از تایلند رد می شویم

سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال درباره تیم تایلند که یکی از حریفان ایران در مرحله گروهی جام ملت های آسیا است، یادآور شد: تقریباً 14 بازیکن تایلند شناخته شده اند و از سال 2012 با هم بازی می نمایند. آنها فقط دو دروازه بان خود را عوض نموده اند که در سه سال اخیر به تیمشان اضافه شده اند. هیچ مسئله ای مقابل تایلند نخواهیم داشت و تیم ملی راحت از این تیم رد می گردد.

تاجیکستان فوق العاده آماده بود

صانعی درباره اضافه کردن دو بازیکن بزرگسال به تیم جوانان و اعزام آنها به تایلند، اظهار کرد: این تورنمنت بزرگسالان بود و برای تایلند و سایر کشورها اهمیت داشت که تیم ها با تمام قوا بیایند. به هر حال برخی از این تیم ها حداقل یک سال در اردو بودند و 80 درصد آمادگی داشتند چون جام ملت های آسیا قرار بود اسفند برگزار گردد؛ بویژه تاجیکستان فوق العاده آماده بود و در هر چهار بازی تا دقیقه آخر جنگید. تیم مالزی هم همینطور.

چند بازیکن تیم ملی را مدنظر داشتیم

وی گفت: تایلند از ما خواسته بود دو بازیکن بزرگسال بیاوریم که اسم جوانان از تیممان برداشته گردد. رایزنی کردیم و چند بازیکن غیر اصلی تیم ملی بزرگسالان هم مدنظرمان بودند. در نهایت تصمیم گرفتیم سالار آقاپور 20 ساله را با خودمان ببریم و علی ابراهیمی را که به عنوان کاپیتان باشد. این با درخواست تایلندی ها بود و این دو بازیکن هم خیلی به ما یاری کردند.

محدودیت نداشتیم هم تدارکات می بردیم هم مربی دروازه بان

سرمربی تیم فوتسال جوانان درباره عدم حضور کاظم صادقی مربی دروازه بان کنار تیم تاکید نمود: برای این تورنمنت محدودیت نفرات داشتیم. باید 19 نفر را به تایلند می بردیم. یک نفر مأمور حراست است و یک نفر هم پزشک. ما تدارکات همراه خودمان نداشتیم و سرپرست باید هم کارهای خودش را انجام می داد و همینطور کار تدارکات را. ماندیم من و آقای قاضی که در نهایت آقای هوشمند را هم به کادر اضافه کردیم. ما قبلاً با صادقی کار نموده بودیم و شناخت کافی از او داشتیم. بررسی کردیم و دیدیم همانطور که بازیکنان در زمین باهم بازی می نمایند کادر فنی هم باید کنار هم باشند تا هماهنگ شوند. می دانستیم بچه ها از نظر بدنی مشکل دارند و احتیاج به ریکاوری هم لازم بود. برای همین به مربی بدنساز احتیاج داشتیم. اگر سهمیه کامل می دادند هم تدارکات می بردیم و هم مربی دروازه بان.

دعوت از پرهیزکار ارتباطی به تیم نداشت

صانعی با اشاره به حضور داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال در این تورنمنت ادامه داد: پرهیزکار به عنوان رئیس کمیته دعوت شد و دعوت او ارتباطی به تیم ما نداشت. حتی ایشان گفت من نمی آیم تا یک مربی دیگر با کادر فنی اعزام گردد ولی تایلندی ها مخالفت کردند و گفتند اگر پرهیزکار نیاید نمی توانیم از کادر فنی کسی را ببریم. سهمیه تیم ما 19 نفر بود. ضمن اینکه حضور پرهیزکار هم در تایلند مؤثر بود. تایلند برای برگزاری چند تورنمنت در سال آینده اعلام آمادگی نموده است که تیم های ما هم حضور خواهند داشت. ان شاءالله ثمرات حضور پرهیزکار را سال آینده می بینیم.

فیلم بازی های تایلند را به کادر فنی تیم ملی می دهیم

سرمربی تیم فوتسال جوانان درباره اینکه آیا اطلاعات فنی اش از تیم تایلند را در اختیار کادر فنی تیم ملی می گذارد؟ تاکید نمود: فیلم بازی های تایلند را گرفته ایم و همه را در اختیار کادر فنی بزرگسالان قرار می دهیم تا بررسی کافی داشته باشند.

سرمربی تایلند باورش نمی شد بازیکنان ما جوانان هستند

صانعی در سرانجام درباره تشویق بازیکنان تیم ایران بعد از بازی با تایلند توسط تماشاگران حریف، گفت: تیم جوانان ما در تایلند مورد توجه تماشاگران بودند. حتی آقای مندز سرمربی تایلند هم از چند بازیکن ما تعریف کرد و باورش نمی شد آنها در رده سنی جوانان هستند. تماشاگران تایلند بچه های ما را هم در طول بازی و هم بعد از مسابقه تشویق می کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 689

به "تیم ملی فوتسال راحت از تایلند رد می گردد، انگار 6 ماه تمرین کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی فوتسال راحت از تایلند رد می گردد، انگار 6 ماه تمرین کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید