عباسیان: طرفدار حرف های زیادی برای گفتن دارد؛ می توانستیم پرسپولیس را ببریم

به گزارش مجله ویراپارس، تهران (پانا) - وینگر طرفدار، می گوید تیمش در ادامه حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت و برای کسب سه امتیاز به اصفهان می فرایند.

عباسیان: طرفدار حرف های زیادی برای گفتن دارد؛ می توانستیم پرسپولیس را ببریم

به گزارش ورزش سه، مشخص عباسیان در ابتدای فصل به طرفدار پیوست و از حضور در این تیم راضی است. او که یکی از بازیکنان با تجربه طرفدار محسوب می گردد با نظر عنایتی کاپیتان هم شده تا در زمین دیگر نفرات را راهنمایی کند. وینگر طرفدار که مقابل پرسپولیس یک پاس گل هم داده بود در خصوص شرایط این روزهای تیمش گفت: شرایط مان خوب است و ما چند هفته است که خیلی خوب بازی می کنیم ولی آن نتیجه مطلوب را کسب نکردیم. از نظر فنی یکی از برترین تیم های لیگ هستیم و متاسفانه نتیجه لازم را به دست نیاوردیم. بازی آخرمان هم مقابل پرسپولیسی بود که یکی از برترین تیم های ایران و حتی آسیا است و به برترین نحو دستورات کادرفنی را مقابل آنها انجام داده و توانستیم به گل برسیم ولی متاسفانه دقایق آخر بازی مساوی شد.

عباسیان در خصوص ملاقات برابر ذوب آهن گفت: ما هفته به هفته پیشرفت می کنیم و امیدوارم در این هفته که بازی سختی با ذوب آهن داریم دست پر از اصفهان برگردیم. تیم ذوب آهن هم یکی از تیم های خوب لیگ است ولی روندشان سینوسی بوده و ما تمام کوشش مان را می کنیم با سه امتیاز برگردیم.

او در سرانجام گفت: به نظرم طرفدار با اینکه از لیگ یک آمده شرایطش خیلی خوب است. من شخصا فکر نمی کردم امکاناتش این طور باشد ولی هیچ چیز کم ندارد و مطمئن باشید طرفدارا حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1920

به "عباسیان: طرفدار حرف های زیادی برای گفتن دارد؛ می توانستیم پرسپولیس را ببریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسیان: طرفدار حرف های زیادی برای گفتن دارد؛ می توانستیم پرسپولیس را ببریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید