وزرای بهداشت منطقه مهر ماه دور هم جمع خواهند شد

به گزارش مجله ویراپارس، معاون بین المللی وزارت بهداشت گفت: اجلاس وزرای بهداشت منطقه از 22 تا 25 مهر ماه در تهران برگزار خواهد شد.

وزرای بهداشت منطقه مهر ماه دور هم جمع خواهند شد

محسن اسدی لاری مدیرکل بخش بین الملل وزارت بهداشت در گفت وگو با خبرنگار ، درباره زمان و جزئیات برگزاری اجلاس RC اظهار کرد: اجلاس RC یا اجلاس وزرای بهداشت منطقه از 14 تا 17 اکتبر مقارن با 22 تا 25 مهر ماه در تهران برگزار خواهد شد.

او با تاکید بر اهمیت این اجلاس بیان نمود: این شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه خواهد بود که با حضور وزرا و مسئولان عالی رتبه نظام سلامت از 22 کشور منطقه در کشور ما برگزار خواهد شد و در آن به مسائل حوزه سلامت خواهند پرداخت.

مدیرکل بخش بین الملل وزارت بهداشت گفت: دستور کار و اهداف برگزاری این همایش تعیین شده است، تدوین آن مراحل پایانی خود را طی می نماید و جزئیات آن به زودی اطلاع رسانی خواهد شد، اما به طور کلی می توان در نظر بگیریم که برنامه ریزی گسترده ای برای استفاده از ظرفیت های این اجلاس در نظر گرفته شده است.

اسدی لاری تشریح کرد: برگزاری این اجلاس برای معرفی نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران و توانمندی های علمی و فناوری کشورمان برای ارتباط با منطقه و فرامنطقه را فراهم خواهد نمود و بدون شک از این ظرفیت بهره خواهیم برد.

جولان روانشناس نماها در فضای مجازی/ گول روانشناسان قلابی را نخورید!

مدیرکل بخش بین الملل وزارت بهداشت با تاکید بر حضور شخصیت های برجسته حوزه سلامت سراسر جهان در برگزاری این اجلاس بیان نمود: با توجه به حضور رئیس سازمان جهانی بهداشت و مقامات ارشد این سازمان برگزاری این اجلاس فرصت مناسبی برای تعامل بیشتر با سایر کشورها و تحکیم صلح و امنیت پایدار منطقه خواهد بود.

او رویکرد اصلی این رخداد را ارتقای سلامت منطقه و تحکیم صلح پایدار دانست و گفت: منطقه ای که کشور ما در آن حضور دارد با مسائل متنوعی روبرو بوده که هر کدام ممکن است بر سلامت افراد ساکن در آن منطقه تاثیر بگذارد.

اسدی لاری با اشاره به مسائل موجود در بعضی از کشورهای منطقه یادآوری کرد: امیدوار هستیم برگزاری این اجلاس بتواند یاری بزرگی برای ساکنان این منطقه و برطرف مسائل آن ها باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 255

به "وزرای بهداشت منطقه مهر ماه دور هم جمع خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزرای بهداشت منطقه مهر ماه دور هم جمع خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید