واکسن کووایران چه زمانی به دست مردم می رسد

به گزارش مجله ویراپارس، مدیر اجرایی طرح واکسن کووایران برکت، در ارتباط با آخرین فرایند تولید واکسن کووایران، توضیحاتی ارائه داد.

واکسن کووایران چه زمانی به دست مردم می رسد

به گزارش خبرنگاران، سید رضا مظهری در مصاحبه با شبکه خبر گفت: در فاز سوم کارآزمایی بالینی تزریق واکسن کوو ایران برکت به 20 هزار نفر داوطلب در استان های تهران، کرج، مشهد، اصفهان، بوشهر و شیراز انجام می شود.

وی با بیان اینکه پنجم دی ماه 1399 مجوز مطالعات بالینی واکسن کوو ایران برکت گرفته شد ه است، اضافه کرد: ثبت نام داوطلبان برای فاز سوم از چند هفته پیش و چند برابر ظرفیت آغاز شده است.

مظهری با بیان اینکه تا به امروز 70 هزار نفر ثبت نام کرده اند، ادامه داد: مرحله غربالگری در تمام استان ها در حال انجام است.

مدیر اجرایی طرح واکسن کوو ایران برکت گفت: فاز تولید صنعتی کوو ایران برکت به 3 بخش تقسیم شده است. در فاز یک ظرفیت تولید واکسن، 3 میلیون دوز تا خرداد 1400 در اختیار مردم قرار می گیرد و این ظرفیت در تیرماه به 7 میلیون و در شهریور ماه به 20 میلیون دوز خواهد رسید.

مظهری اضافه کرد: به محض دریافت مجوزهای لازم از وزارت بهداشت، بر اساس سیاست های این وزارتخانه واکسن در اختیار عموم مردم قرار می گیرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1723

به "واکسن کووایران چه زمانی به دست مردم می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن کووایران چه زمانی به دست مردم می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید