نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی آذرماه برگزار می گردد

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، محمد حسین بهشتی معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به اینکه معاونت علمی وظیفه توسعه علم و فناوری را در کشور دارد، گفت: بازاریابی و فروش از مباحث بسیار حائز اهمیت برای هر شرکت محسوب می گردد که در طول نمایشگاه ایران ساخت شرکت های دانش بنیان باید به این موضوع بپردازند.

نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی آذرماه برگزار می گردد

رئیس دهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت با اشاره به اینکه در نمایشگاه ایران ساخت بیشتر فرآیندها برون سپاری می گردد و معاونت علمی و فناوری بیشتر نقش سیاست گذاری و نظارتی را بر عهده دارد، گفت: یک شرکت دانش بنیان باید دارای ساختاری نظام مند، خدمات پس از فروش و از همه مهم تر برای رقابت با محصولات جهانی، بخش تحقیق و توسعه قوی برخوردار باشد.

وی ادامه داد: سطح بندی محصولات در این نمایشگاه در چهار سطح و بر اساس سطح ذاتی فناوری و مقدار بومی سازی محصول انجام خواهد شد. طرح شهید احمدی روشن جزو مواردی است که می تواند از یک سطح بالاتر از حمایت در این نمایشگاه برخوردار باشد.

بهشتی با اشاره به برگزاری دومین دوره جایزه طراحی ایران گفت: پس از تجربه پیروز برگزاری اولین دوره جایزه طراحی ایران 1400، نمایشگاه ایران ساخت با همکاری مرکز طراحی ایران به منظور ارزیابی شرایط طراحی صنعتی محصولات ایران ساخت و تشویق تولیدکنندگان تجهیزات آزمایشگاهی به استفاده از فرآیند طراحی صنعتی برای آنان مشوق های ویژه ای در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگاران، حوزه های برگزاری جایزه طراحی شامل تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی، تجهیزات کامپیوتر و فناوری اطلاعات، ماشین آلات صنعتی و رباتیک، طراحی فضای نوآوری و فناوری، فناوری های نرم شامل صنایع خلاق، آموزش، تفریح و تفریح و صنایع دستی و بسته بندی می گردد.

در دهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت چهارده بخش موضوعی از جمله نفت و پتروشیمی، برق، الکترونیک و نرم افزار، عمران و ساختمان، مکانیک، شیمی و متالوژی، کشاورزی و محیط زیست، فیزیک پایه، تجهیزات عمومی آزمایشگاهی، مواد آزمایشگاهی، مهندسی پزشکی و زیست مواد، تجهیزات آزمون صنعتی، خدمات کالیبراسیون و تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی مدارس به منظور عرضه محصولات و خدمات فناورانه ایران ساخت را در نظر گرفته شده است.

دهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت به صورت حضوری با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 19 تا 22 آذرماه امسال در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مهر 1401 بروزرسانی: 19 مهر 1401 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2139

به "نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی آذرماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی آذرماه برگزار می گردد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی آذرماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید