هند عرضه دستگاه های آمریکایی و چینی را به تاخیر انداخت

به گزارش مجله ویراپارس، هند عرضه 80 محصول شرکت های فناوری چینی و آمریکایی را به تاخیر انداخته تا آنها را وادار به ساخت دستگاه هایشان در هند کند.

هند عرضه دستگاه های آمریکایی و چینی را به تاخیر انداخت

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

هند کوشش دارد فراوریات فناوری داخلی خود را گسترش دهد و احتمالاً به همین منظور از عرضه محصولات خارجی جلوگیری می نماید.

خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع ادعا می نماید وزارت ارتباطات هند از ماه نوامبر تأیید دستگاه هایی با ماژول های وای فای ساخت چین را به حداقل رسانده است تا به این ترتیب شرکت ها را وادار کند محصولاتشان را در هند بسازند.

این اقدام تا به امروز عرضه 80 محصول شرکت های آمریکایی (از جمله دل و اچ پی) و شرکت های چینی (مانند لنوو و اوپو) را به تأخیر انداخته است.

وزارت ارتباطات هند هنوز به سوالات در این باره پاسخی نداده است. اما به گفته منابع مطلع دولت این کشور نسبت به شرکت ها یا گروه های صنعتی نیز جوابگو نبوده است.

تأخیر در عرضه محصولات مدت کوتاهی پس از اختلافات مرزی بین چین و هند رخ داده است. در نتیجه این اختلافات هند تیک تاک و چند اپ دیگر را ممنوع نمود. البته شرایط بین این دوکشور از آن موقع تا به امروز آرامتر شده است. با این وجود چنین گزارشی در صورت تأیید صحت آن، روابط میان دو کشور را دوباره تیره می نماید.

این درحالی است که شرایط برای شرکت هایی با تأخیر در عرضه محصولات روبرو می شوند، نیز چندان خوشایند نیست. زیرا هند یکی از بزرگترین بازارهای فناوری جهان است و آنها نمی توانند این کشور را نادیده بگیرند اما تعهد به فراوری محلی داخل یک کشور عموماً نیازمند سرمایه گذاری های وسیعی است که طی چند سال انجام می گردد و ثمر می دهد.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1616

به "هند عرضه دستگاه های آمریکایی و چینی را به تاخیر انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هند عرضه دستگاه های آمریکایی و چینی را به تاخیر انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید