همسر مهران غفوریان دلها را تکان داد !

به گزارش مجله ویراپارس، خبرنگاران: همسر مهران غفوریان اخیرا عکس جدیدی از او را در فضای مجازی منتشر کرد و حرف های عاشقانه ای برای اونوشت.

همسر مهران غفوریان دلها را تکان داد !

مهران غفوریان چندی پیش به علت سکته قلبی در بیمارستان بستری شد. خوشبختانه حال مهران غفوریان خوب است و پس از 2 هفته از بیمارستان مرخص شد. حتی مهران غفوریان با دخترش به پیاده روی شبانه و پاییزی پرداخت. همسر مهران غفوریان عکس او را منتشر کرد.در ادامه عاشقانه های مهران غفوریان و همسرش را می بینید

به گزارش خبرنگاران، همسر مهران غفوریان آرزو غفوریان است که اخیرا پست عاشقانه ای را برای همسرش در فضای مجازی منتشر کرد. او با گذاشتن عکس مهران غفوریان نوشت:

ارزش قلب به عشق! ارزش سخن به صداقت! ارزش چشم به پاکی! ارزش دست به کمک! و ارزش دوست به وفای اوست

مهران غفوریان هم پس از تماشا این پست از طرف همسرش ، استوری جدیدی در فضای مجازی منتشر کرد و نوشت: من هم قلبم فقط برای تو و هانا می زنه!

بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز است.

مهران غفوریان با انتشار تصویری از خود پس از عمل جراحی گفت:خیلی شاکر خدا هستم و خیلی ممنونم که اجازه داد زنده بمانم که این همه عشق مردم و دوستان و نگرانی هایشان را ببینم.

مهران غفوریان در صحبت های خود روی تخت بیمارستان گفت: خدایا ممنونم که به من فرصت دادی ببینم مردم چقدر دوستم دارند.

تشکر مهران غفوریان از طرفدارانش

این بازیگر ضمن قدردانی از دوست داران و همراهانش، گفت:خیلی شاکر خدا هستم. خیلی ممنونم که اجازه داد زنده بمانم که این همه عشق مردم و دوستان و نگرانی هایشان را ببینم. خدایا ممنونم که بهم فرصت دادی ببینم مردم چقدر دوستم دارند. نمی دانید چقدر ارزش دارد وقتی می فهمید زنده بودنتان برای خیلی ها مهم است. قربان مردم مملکتم بروم، هرجای جهان که هستند. خیلی خوشحالم که زنده ماندم و ممنونم که من را لایق عشق تان می دانید.

منبع: رکنا
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1892

به "همسر مهران غفوریان دلها را تکان داد !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همسر مهران غفوریان دلها را تکان داد !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید