استقبال کشورهای مختلف از فیلم جدید جانی دپ و دخترش

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم جدید جانی دپ و کوین اسمیت با عنوان ابله های یوگا که یک کمدی ماجراجویانه است در کشورهای مختلف به نمایش درخواهد آمد.

استقبال کشورهای مختلف از فیلم جدید جانی دپ و دخترش

این فیلم که اقتباسی از یک کتاب کمیک است تابستان سال جاری جلوی دوربین رفت و این دو بازیگر شناخته شده برای نخستین بار دخترانشان را هم با خود همبازی کردند.

در این فیلم جانی دپ به همراه دخترش لیلی رز دپ و کوین اسمیت با دختر نوجوانش هرلی کوئین اسمیت بازی نموده اند.

این دو دختر نوجوان قهرمانان اصلی فیلم هستند. شخصیت کالین کولت که دختر دپ نقش او را باز نموده نوجوان 15 ساله ای است که عاشق یوگا است. او با کالین مکنزی با بازی دختر اسمیت هر دو بعد از مدرسه در یک فروشگاه بزرگ کار می نمایند. اما شیطان از زیر پوسته کانادا بیرون می آید و با دعوت بزرگ خود همه تهدید می نماید. کالینز به سراغ مرد افسانه ای شکارچی با بازی دپ می رود و او را مجبور می نماید تا با هم به نبرد شیطان بروند.

این فیلم تقریبا از همه بازیگران فیلم قبلی اسمیت به نام تاسک هم بهره گرفته است.

تاکنون کمپانی پارکو از ژاپن، بیگ مووی از روسیه، فالکون فیلمز از خاورمیانه، کویین از اندونزی، ماندرین ویژن از تایوان و پن آسیا حقوق نمایش این فیلم را خریداری نموده اند.

دپ و اسمیت سال هاست با یکدیگر دوستان نزدیکی هستند و این رابطه بین دخترانشان نیز وجود دارد. ضمن این که با این فیلم دختران آنها نیز برای اولین بار در برابر دوربین قرار گرفته اند.

این فیلم قرار است تابستان سال آینده اکران گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 418

به "استقبال کشورهای مختلف از فیلم جدید جانی دپ و دخترش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال کشورهای مختلف از فیلم جدید جانی دپ و دخترش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید