نمایشگاه ساختمان سیستان و بلوچستان گامی ارزنده در حمایت از رونق فراوری داخلی

به گزارش مجله ویراپارس، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: برپایی نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و میانه ساختمان استان با هدف کاهش قیمت تمام شده واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، افزایش کیفیت ساخت و رونق مالی و اشتغال در استان در دستور کار نهاده شد.

نمایشگاه ساختمان سیستان و بلوچستان گامی ارزنده در حمایت از رونق فراوری داخلی

به گزارش خبرنگاران، عطاءاله اکبری در حاشیه این نمایشگاه که با حضور استاندار ، فرماندار و جمعی از مسوولان دستگاههای اجرایی استان در زاهدان برگزار گردید، گفت: طرح نهضت ملی مسکن یکی از مهمترین پروژه های دولت سیزدهم است که کوشش داریم این طرح در این استان با بکارگیری همه ظرفیت ها و به حداقل رساندن قیمت تمام شده به برترین نحو اجرایی نمایم.

وی ادامه داد: در این راستا نمایشگاه صنایع کوچک و میانه ساختمان استان را با همکاری دستگاههای اجرایی نظیر سازمان صمت برپا کردیم که با دستورات و پیگیری های این اداره کل منجر به انعقاد چندین تفاهمنامه همکاری برای فراوریکنندگان محصولات ساختمانی استان شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تاکید نمود: برپایی این نمایشگاه ها موجب رونق صنعت ساختمان می گردد و رونق این صنعت تاثیر چشمگیری در عایدی فراوری ناخالص داخلی و از سوی دیگر بکارگیری نیروی بزرگ فنی و مهندسی استان را در پی خواهد داشت.

اکبری آشنایی سازندگان بخش مسکن بویژه طرح نهضت ملی مسکن با فراوری کنندگان مصالح واقلام مورد احتیاج حوزه ساختمان را از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه ساختمان در استان مطرح نمود و اضافه کرد: تمام کوشش این اداره کل حمایت از فراوریات داخلی استان است که تاییده اداره استاندارد را کسب نموده باشند.

وی از برگزاری نمایشگاه دیگری از محصولات ساختمانی در استان تا سرانجام سالجاری اطلاع داد و اضافه کرد: از آنجا که طرح نهضت ملی مسکن به عنوان پروژه ای کلیدی در دولت سیزدهم نقشی مهم در خانه دار شدن و افزایش رفاه جامعه دارد اداره کل راه و شهرسازی بر خود واجب میداند در راستای افزایش کمی و کیفی این نهضت برگزاری نمایشگاه ساختمان را به صورت تخصصی و دوره ای پیگیری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2026

به "نمایشگاه ساختمان سیستان و بلوچستان گامی ارزنده در حمایت از رونق فراوری داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه ساختمان سیستان و بلوچستان گامی ارزنده در حمایت از رونق فراوری داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید