موضوعات سرمایه گذاران حوزه گردشگری چناران آنالیز شد

به گزارش مجله ویراپارس، مدیر میراث فرهنگی شهرستان چناران گفت: مسائل و مسائل سرمایه گذاران در حوزه گردشگری شهرستان، با حضور فرماندار و سرمایه گذاران در محل فرمانداری چناران آنالیز شد.

موضوعات سرمایه گذاران حوزه گردشگری چناران آنالیز شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، محمد طاهریان مقدم دراین نشست به ارائه گزارشی در مورد اقدامات صورت گرفته در حوزه گردشگری و سرمایه گذاری و همچنین موانع و مسائل آنها پرداخت.

وی گفت: شهرستان چناران با توجه به نزدیکی آن به مشهد مقدس و وجود بیش از 20 روستای گردشگری دارای پتانسیل ها و ظرفیت بالای در این حوزه می باشد که وظیفه ما حمایت از سرمایه گذاران است.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چناران ادامه داد: سالانه بیش از 2.5 میلیون نفراز جاذبه های تاریخی و گردشگری شهرستان دیدن می نمایند که بیش از 600 هزار نفر آن از کشورهای خارجی است یکی از اولویت هایی که باید مورد توجه سرمایه گذاران قرار گیرد، ایجاد مراکز اقامتی در شهرستان و روستاهای هدف گردشگری در شهرستان است.

طاهریان مقدم اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی تاکنون در حوزه گردشگری شهرستان و همچنین توسعه پایدار روستاها با موضوع بوم گردی انجام گرفته اما با توجه به ظرفیت های گردشگری این شهرستان کافی نیست.

وی یادآورشد: ایجاد درآمد پایدار و ممانعت از مهاجرت نیروی کار در روستاها و توجه به گردشگری در قالب اجرای طرحهای بوم گردی و همچنین ارائه خدمات مطلوب تر به مسافران و گردشگران می توان به جذب گردشگر و همچنین ماندگاری آن یاری کرد.

مدیر میراث فرهنگی چناران گفت: شهرستان چناران دارای نقاط گردشگری زیادی است از جمله و روستای گردشگری رادکان، اخلمد، بقمچ، پیست اسکی شیرباد و همچنین چشمه سبز گلمکان که بستر مناسبی برای سرمایه گذاری است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 229

به "موضوعات سرمایه گذاران حوزه گردشگری چناران آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موضوعات سرمایه گذاران حوزه گردشگری چناران آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید