منطقه ویژه مالی زمینه ساز توسعه چهارمحال و بختیاری است

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش خبرنگاران، اقبال عباسی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه توسعه چهارمحال و بختیاری در پی توجه به بخش فراوری است، مطرح نمود: توسعه بخش فراوری در بخش کشاورزی و صنعت زمینه ساز توسعه چهارمحال و بختیاری است.

منطقه ویژه مالی زمینه ساز توسعه چهارمحال و بختیاری است

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه منطقه ویژه مالی زمینه ساز توسعه چهارمحال و بختیاری است، ادامه داد: منطقه ویژه مالی چهارمحال و بختیاری سرعت توسعه چهارمحال و بختیاری را شتاب می دهد.

وی گفت: منطقه ویژه مالی موجب افزایش سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری می گردد

وی تاکید نمود: ورود سرمایه گذار به استان چهارمحال و بختیاری موجب ایجاد اشتغال و افزایش درآمد و توسعه سایر بخش ها می گردد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذاران از مهمترین برنامه های مدیریتی در سطح استان است، بیان نمود: یک سرمایه گذار در چهارمحال و بختیاری جذب شده است که در نقش مهمی در راه اندازی پروژه های بزرگ در سطح استان دارد.

تحریم های دشمن مانع توسعه چهارمحال و بختیاری نشده است

وی مطرح نمود: تحریم های دشمن مانع توسعه چهارمحال و بختیاری نشده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه صادرات از چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است، تاکید نمود: طی 9 ماه گذشته بیش از 58 میلیون تن انواع محصولات تولیدی از چهارمحال و بختیاری صادر شده است.

وی با بیان اینکه کاهش نرخ بیکاری در این استان از مهمترین برنامه های دولت است، بیان نمود: دولت تسهیلات ویژه ای برای ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری اختصاص داده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 144

به "منطقه ویژه مالی زمینه ساز توسعه چهارمحال و بختیاری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه ویژه مالی زمینه ساز توسعه چهارمحال و بختیاری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید