مقاله: در های مرموزی که برای همواره باید بسته بمانند

به گزارش مجله ویراپارس، در این قسمت به انتها فهرست در هایی رسیدیم که باید برای همواره بسته بمانند، در انتها پیشنهاد می کنیم اگر شما هم تجربه های عجیب و غریب و ترسناکی دارید و مکان های وحشتناکی را می شناسید، در قسمت نظرات این تجربه های رمزآلود را با ما و سایر خواننده ها به اشتراک بگذارید.

مقاله: در های مرموزی که برای همواره باید بسته بمانند

با این حساب در حال حاضر نمی توان تعیین کرد که این بیماری ها بر حسب اتفاق رخ داده یا اینکه واقعاً چیزی شیطانی و اهریمنی در پشت در معبد پادماناب هاسوامی پنهان شده است.

تا این قسمت برای شما از در های سر به مهری گفتیم که تاریخچه آن ها به سال ها قبل و دوران باستان باز می گردد، اما در این قسمت به در مرموز و وحشتناکی رسیدیم که در یک هتل بسیار زیبا و شیک نهاده شده و داستان وحشتناک آن باعث شده تا مالکین این هتل ترجیح دهند این در تا ابد بسته بماند.

در اینکه تاج محل معروف ترین معبد هندوستان به حساب می آید هیچ شکی نداریم، اما در کشور هفتاد و دو ملت تا دلتان بخواهد معبد وجود دارد و هر کدام از این معابد نیز راز های سر به مهری دارند. یکی دیگر از معابد بزرگ و جذاب هندی ها معبدی با نام پادمانا هاسوامی است، این معبد در سده ششم میلادی برای ویشنو (Vishnu)، دومین خدای هندو ها ساخته شده و سرشار از گنج های بی شمار از ارزشمند است. از سال 1729 تاکنون مدیریت این معبد در اختیار خانواده سلطنتی تراوانکوُر Travancore Royal Family) واقع شده است.

منبع مقاله: در های مرموزی که برای همواره باید بسته بمانند

انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1825

به "مقاله: در های مرموزی که برای همواره باید بسته بمانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: در های مرموزی که برای همواره باید بسته بمانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید