مقاله: بهترین دهکده های توریستی کانادا

به گزارش مجله ویراپارس، جمعیت این خلیج که در شهرستان Lunenburg در Nova Scotia واقع شده است، 1036 نفر تخمین زده می گردد، اما این تعداد همچنان در حال رشد است: جمعیت این خلیج سریعترین رشد جمعیت در این استان را دارد.

مقاله: بهترین دهکده های توریستی کانادا

گرچه جمعیت آن در حال حاضر 1،375 نفر است، اما شهر تاریخی Dawson همواره کوچک نبوده است: در اوج Klondike در اواخر قرن نوزدهم، بیش از 16000 نفر در شهر Dawson زندگی می کردند، به امید اینکه در این ثروت سهیم باشند.. پایان بیشتر این افراد به جاهای دیگر رفتند و ساکن شدند، اما - به همان اندازه که کوچک است - شهر Dawson دومین جامعه عظیم در Yukon است.

از نظر تاریخی، این خلیج یک شهر کشتی سازی بود. با گشت و گذار در اطراف می توانید بسیاری از میراث فرهنگی آن را ببینید. آب همچنان در شهر نقش مهمی را ایفا می نماید: ایستادن روی تابلو paddleboard و قایقرانی تنها دو راه برای سرگرمی و کشف خلیج است.

چشمان خود را ببندید و سعی کنید یک شهر دریایی را تصور کنید. احتمال آنچه تصور میکنید بسیار نزدیک به چیزی است که خلیج Mahone به نظر می رسد کلیساهای جذاب، فروشگاه های زیبا و خانه هایی که مانند رنگ تخم مرغ های عید پاک نقاشی شده اند

منبع مقاله: بهترین دهکده های توریستی کانادا

انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1565

به "مقاله: بهترین دهکده های توریستی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بهترین دهکده های توریستی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید