در این جشنواره های تابستانی دبی بسیار خوش میگذرد!

به گزارش مجله ویراپارس، به طور سالانه با نام سورپرایز تابستانی دبی، در این شهر زیبا برگزار می شوند. سورپرایز تابستانی دبی رویدادی است که در تابستان سال 1998 به وسیله دولت دبی به منظور معرفی این شهر به عنوان یک مقصد عالی برای گذراندن تعطیلات خانوادگی راه اندازی شد. سورپرایز تابستانی دبی بر دانش و تفریح برای بچه ها در طول تعطیلات تابستانی سالانه تمرکز دارد و هر سال خانواده های زیادی را به خود جذب می نماید. نماد این جشنواره Modhesh نام دارد که یک کلمه عربی به معنای شگفت انگیز، باورنکردنی و غیرمنتظره است.

در این جشنواره های تابستانی دبی بسیار خوش میگذرد!

جشنواره های تابستانی دبی رویدادهای خوشایند زیادی را برای بچه ها همراه با فعالیت ها و بازی های سرگرم نماینده به همراه می آورند و آن ها را درگیر کارهای خلاقانه می نمایند. جدای از این، مانند سال های گذشته، بعضی از نوازندگان، خوانندگان و رقصندگان با استعداد را نیز خواهید دید که هنر خود را در سورپرایز تابستانی دبی به نمایش می گذارند.

روندهای تازه مد در دبی در طول جشنواره های تابستانی دبی به نمایش در می آیند و این رویدادها میزبان چند نمایش مد نیز هستند. به طور خلاصه، سورپرایز تابستانی دبی تجلی فرهنگ امارات از جمله هنر، تاریخ و سنت ها است. یک توریست با شرکت در این مراسم، بینشی کمیاب و ممتاز از تاریخ دبی و امارات دریافت خواهد نمود. البته سورپرایز تابستانی دبی برای هر کسی چیزی برای ارائه دارد. پس سفر خودتان را برای لذت بردن از جشنواره های تابستانی دبی برنامه ریزی کنید.

دلایل مجذوب کنندهیت جشنواره های تابستانی دبی - جشنواره های تابستانی دبی

  • تخفیف های مجذوب کننده
  • اجراهای تماشای هفتگی به وسیله نوازندگان و رقصندگان با استعداد
  • فعالیت های هیجان انگیز (مانند سواری در پارک آبی و اسکیت روی یخ)
  • نمایش ها و بازی های سرگرم نماینده شخصیت های بچه ها.
  • خریداران این فرصت را خواهند داشت که جوایز مجذوب کنندهی را در مراکز خرید دبی برنده شوند

از جشنوارهای تابستانی دبی چه انتظاراتی داشته باشید؟

معاملات و اجراهایی وجود دارد که باید در پی آن باشید، همراه با جوایز حتی بیشتر.

1 . حراج 25 ساعته - جشنواره های تابستانی دبی

قیمت ها در تعطیلات آخر هفته افتتاحیه جشنواره های تابستانی دبی در تمامی مراکز خرید مجید الفتیم از جمله مرکز خرید امارات، سیتی سنتر میردیف، سیتی سنتر دیره، مرکز شهر میایسم و سیتی سنتر الشیندقا تا 90 درصد کاهش می یابند.

علاوه بر این، این کمپانی به شرکت نمایندگان در Share rewards این فرصت را می دهد تا در قرعه کشی وارد شوند. کافی است از برنامه Share برای اسکن رسیدها برای خریدهای حداقل 300 درهم بهره ببرید. در 7 ژوئیه، نتایج قرعه کشی تعیین خواهد شد.

2. سورپرایز هتل های 24 ساعته

در طول جشنواره های تابستانی دبی، مسافران می توانند از تخفیف نرخ اتاق ها و دسترسی رایگان به انواع امکانات رفاهی در 19 هتل استفاده نمایند، از جمله هتل ویدا کریک هاربر، هتل ویدا امارات هیلز، هتل ویدا داون تاون دبی، هتل آدرس اسکای ویو، هتل آدرس فانتن ویو، هتل آدرس داون تاون، آدرس دبی مارینا، آدرس دبی مال، آدرس بلوار دبی، هتل پالاس داون تاون دبی، هتل آرمانی دبی، هتل ایبیس وان سنترال، مرکز تجارت جهانی نووتل دبی، مرکز تجارت جهانی ایبیس، مجموعه هابتور گرند ریزورت، هتل اج کریک ساید، هتل های جنه، هتل منزل داون تاون دبی، و هتل آتلانتیس پالم و ریزورت.

3. سورپرایز روزانه

از 3 ژوئیه تا 27 ژوئیه، @CelebrateDubai و @StyledbyDubai را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید تا از حراجی های بزرگ 24 ساعته برندها در دسته بندی های مختلف، از جمله مد، زیبایی، خانه و ورزش آگاه شوید. این فروش ها در جشنواره های تابستانی دبی از ساعت 10 صبح شروع خواهد شد تا زمانی که موجودی تمام گردد.

4. جایزه بزرگ عید قربان

با خرج کردن 50 درهم در وب سایت یا به وسیله برنامه Idealz در آخر هفته عید قربان، شانس برنده شدن 1 میلیون درهم پول نقد وجود خواهد داشت. جوایز دیگر عبارتند از تسلا مدل Y، ملک در دبی، یک میلیون مایل پرواز با امارات Skywards، و جوایز نقدی بین 100000 تا 500000 درهم.

5. هفته ساعت امگا - جشنواره های تابستانی دبی

برای تماشا مجموعه ای از جواهرات و ساعت های امگا از 1 تا 10 جولای به فروشگاه Rivoli Prestige در مرکز خرید امارات مراجعه کنید. خریداران در فروشگاه یا غرفه می توانند برای برنده شدن یک ساعت امگا به ارزش 30000 درهم یا کارت هدیه به ارزش 5000 درهم وارد قرعه کشی شوند.

6. مرکز خرید Oasis

خرج کردن 200 درهم یا بیشتر در هر فروشگاه Oasis Shopping Mall، مشتریان را واجد شرایط دریافت 150000 امتیاز شوکران می کند. در طول جشنواره های تابستانی دبی، در مجموع 25 جایزه در این مراکز خرید اعلام خواهد شد.

7. قرعه کشی مرسدس بنز

با شرکت در این قرعه کشی می توانید علاوه بر رانندگی با مرسدس بنز A200 مدل 2022، 25000 درهم هم برنده شوید. کافی است بلیط ورودی 150 درهم را از پمپ بنزین های Enoc و Eppco و فروشگاه های Zoom در طول جشنوارهای تابستانی دبی بخرید.

8. جشنواره موبایل

تا 17 جولای، یک گوشی هوشمند از Jumbo Electronics به ارزش 500 درهم یا بیشتر بخرید تا شانس برنده شدن یکی از 15 کنسول پلی استیشن 5 را داشته باشید.

9. جوایز نقدی هفتگی در مرکز خرید مرکاتو

خریدارانی که 200 درهم در فروشگاه های منتخب در مرکز خرید مرکاتو خرج می نمایند، می توانند تا 4 سپتامبر در طول جشنواره های تابستانی دبی هر هفته 10000 درهم برنده شوند.

10. تفریح زنده - جشنواره های تابستانی دبی

یک نمایش خیابانی خنده دار و یک جشن سیرک خانوادگی با حضور بازیگرانی از سیرک های بین المللی هر دو در مرکز خرید مرکاتو برگزار می گردد.

فرصت های خرید محبوب در طول جشنواره های تابستانی دبی

  • مد و لباس: خریداران شرکت نماینده در جشنواره های تابستانی دبی می توانند از تخفیف در خرید لباس های تابستانی، لباس شنا، کفش و لوازم جانبی برخوردار شوند. برندهای معروفی مانند زارا، اچ اند ام، و فوراور 21 تخفیف هایی از 25 تا 50 درصد تخفیف برای اقلام انتخابی ارائه می دهند.
  • لوازم الکترونیکی: خریدارانی که در جشنواره های تابستانی دبی در پی وسایل و لوازم الکترونیکی هستند می توانند از مزایای قیمت های عالی برای لپ تاپ، تلفن های هوشمند و لوازم خانگی استفاده نمایند. خرده فروشانی مانند شرف دی جی و جامبو الکترونیک تخفیف هایی تا 40 درصد بر روی اقلام انتخابی ارائه می دهند.
  • خانه و دکور: برندهایی مانند IKEA و Home Center در طول جشنواره های تابستانی دبی تخفیف هایی تا 50 درصد بر روی اقلام انتخابی ارائه می دهند.
  • زیبایی و مراقبت شخصی: سورپرایز تابستانی دبی بعلاوه تخفیف هایی را برای لوازم آرایش، مراقبت از پوست و محصولات مراقبت شخصی ارائه می دهد. برندهایی مانند Sephora و Bath & Body Works تخفیف هایی تا 30 درصد را روی اقلام انتخابی ارائه می دهند.
  • غذا: خریداران می توانند از تخفیف هایی برای صرف غذا در خارج از خانه برخوردار شوند، از جمله منوهای ویژه و پیشنهادات در رستوران ها و کافه های محبوب. رستوران های هتل هایی مانند The Address و Jumeirah تخفیف هایی را برای برانچ ها و شام های موضوعی در طول جشنواره های تابستانی دبی ارائه می دهند.

تخفیف های تابستانی در دسته بندی های محبوب

لوازم الکترونیکی

  • با استفاده از کدهای تبلیغاتی در فروش جشنواره های تابستانی دبی، تا 80٪ تخفیف بر روی اقلام الکترونیکی ممتاز از بزرگ ترین فروشگاه های آنلاین مانند Noon UAE، Amazon، Sharaf DG و غیره دریافت کنید.
  • با کد کوپن ZOUT1 در Noon تا 80٪ تخفیف برای همه سفارشات دریافت کنید.
  • با استفاده از کد تبلیغاتی 4AZ در Carrefour از 40٪ تخفیف برای همه سفارشات برخوردار شوید.
  • کد DR75 کوپن Dragon Mart را اعمال کنید تا از 60٪ تخفیف برای وسایل الکترونیکی لذت ببرید.

لباس

  • با تخفیف 50 درصدی در از برندهای معروف مانند Zara، H&M و Forever 21، لباس مورد علاقه تان را بخرید.
  • با استفاده از کدهای تبلیغاتی ZOTON در Sivvi تا 85٪ تخفیف برای لباس های مد روز دریافت کنید.
  • از تخفیف ثابت 10 درصدی روی همه خریدها از Level Shoe با استفاده از کد تبلیغاتی ZOUTبهره ببرید.
  • از حداکثر 70% تخفیف در کلیه سفارشات Namshi با کد کوپن D76 بهره مند شوید.

لوازم جانبی

  • ظاهر خودتان را با لوازم جانبی مد روز از برندهای برتر مانند Michael Kors و Swarovski کامل کنید و تا 30% صرفه جویی کنید.
  • کیف های دستی شیک، ساعت، جواهرات و موارد دیگر را با قیمت های ارزان با کدهای تبلیغاتی در طول جشنواره های تابستانی دبی بخرید.
  • کیف های دستی و کوله پ شتی های مد روز را از Noon با استفاده از کد تبلیغاتی ZOUT2 بخرید تا 10% تخفیف دریافت کنید.
  • از حداکثر 70% تخفیف در کلیه سفارشات Namshi با کد کوپن D76 بهره ببرید.

کفش - جشنواره های تابستانی دبی

از تخفیف 40 درصدی فروشگاه های کفش محبوب مانند نایک، آدیداس و پوما خرید کفش در جشنواره های تابستانی دبی در سال 2023 برخوردار شوید یا از تا 60٪ تخفیف برای کفش های دارای کد تبلیغاتی ZOUT لذت ببرید.بعلاوه از پوما آنلاین خرید کنید و با استفاده از کوپن پوما کد PU59 از تخفیف های اضافی بهره مند شوید.

غذا

  • هوس های خودتان را با تخفیف های غذایی شگفت انگیز Careem Now، Noon Food و Nownow UAE در طول جشنواره های تابستانی دبی ارضا کنید.
  • از کد تبلیغاتی FD25در Careem Now برای دریافت 50 درصد تخفیف برای سفارشات خواربار و مواد غذایی بهره ببرید.
  • از حداکثر 52٪ تخفیف با استفاده از کد تبلیغاتی AJJ62 برای تمام سفارشات از Noon تخفیف بگیرید.

محصولات آرایشی - جشنواره های تابستانی دبی

  • از تخفیف های تا 50 درصد محصولات آرایشی Sephora و MAC در طول جشنواره های تابستانی دبی بهره ببرید.
  • کد تبلیغاتی ZTSAP برای Noon را اعمال کنید تا 10٪ تخفیف ثابت برای نیازهای زیبایی خودتان دریافت کنید.
  • کد DR75 کوپن Dragon Mart را اعمال کنید تا از 60٪ تخفیف لذت ببرید.
  • از Carrefour UAE خرید کنید و با استفاده از کد تبلیغاتی 4AZ، 15 درهم تخفیف اضافی برای همه سفارش ها دریافت کنید.

فعالیت های محبوب در طول جشنوارهای تابستانی دبی

اگر می خواهید برای بازدید در طول جشنواره های تابستانی دبی و لذت بردن برای شگفتی های فراموش نشدنی در این شهر خارق العاده آماده شوید، در این بخش از راهنما با تفریحات و فعالیت های رایج و محبوب در سورپرایز تابستانی دبی بیشتر آشنا شوید:

  • با جشنواره تابستانی دبی وارد دنیایی از خریدهای لذت بخش شوید، جایی که معاملات و تخفیف ها باورنکردنی را در طیف گسترده ای از محصولات و برندها خواهید دید.
  • از فضای پر جنب و جوش جشنواره تابستانی دبی، با اجراهای خیابانی، موسیقی زنده، و نمایش های فرهنگی که شما را مجذوب خود می نمایند، لذت ببرید.
  • مجموعه ای از غذاهای بین المللی و محلی در انتظار وسوسه کردن شما در طول جشنواره تابستانی دبی هستند.
  • با جاذبه های نمادین دبی، از آسمان خراش های مرتفع گرفته تا سافاری ه ای بیابانی، وارد یک ماجراجویی هیجان انگیز شوید و تجربه های فراموش نشدنی را برای خود و همراهان تان رقم بزنید.
  • لحظات عالی را در پس زمینه معماری خیره نماینده، سواحل نفس گیر و منظره ها شگفت انگیز دبی ثبت کنید.
  • با کاوش در فعالیت های بی شمار خانوادگی و گزینه های تفریح موجود در جشنواره های تابستانی دبی، خاطرات ماندگاری را با عزیزان تان بسازید.
  • با طیف وسیعی از ماجراجویی های، از جمله ورزش های آبی، پارک های موضوعی، و سواری های هیجان انگیز، برای هجوم آدرنالین آماده شوید.
  • در صحنه زندگی شبانه پر جنب و جوش دبی غوطه ور شوید.
  • از هتل ها و استراحتگاه های مجلل شهر بهره ببرید.

کلام آخر درباره جشنواره های تابستانی دبی

تابستان در دبی ممکن است از نظر بسیاری از توریستان چندان هیجان انگیز نباشد، زیرا درجه حرارت و رطوبت بالا در دبی در این ایام از سال به این معنی است که تفریحات و تفریح ها تا حد زیادی به فعالیت های داخلی محدود می شوند. اما تابستان بعلاوه به معنای بازگشت سورپرایز تابستانی دبی (DSS) است.

جشنواره های تابستانی دبی در سال 2023 به مدت 10 هفته از پنجشنبه 29 ژوئن تا یکشنبه 3 سپتامبر برگزار می گردد و شروع رویدادهای باورنکردنی و انواع تفریح ها و موارد دیگر را به افراد محلی و توریستان نوید می دهد.

در طول جشنواره های تابستانی دبی، می توانید خریدهای شگفت انگیز را در فروشگاه های مورد علاقه تان با تخفیف های بالا تا 80 درصد بر روی انواع اقلام مانند لباس، لوازم الکترونیکی، جواهرات و غیره تجربه کنید. مقاصدی مانند مرکز خرید میردیف، مرکز خرید امارات، مرکاتو، دبی مال و به طور معمول همه در این جشنواره شرکت می نمایند. بعلاوه انتظار طیف وسیعی از سرگرم ی های هیجان انگیز را داشته باشید که تمام اعضای خانواده می توانند از آن ها لذت ببرند.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1403 بروزرسانی: 11 شهریور 1403 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2311

به "در این جشنواره های تابستانی دبی بسیار خوش میگذرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در این جشنواره های تابستانی دبی بسیار خوش میگذرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید