مقابل استقلال فقط برد می خواهیم، غیبتم در جام جهانی خیلی تلخ بود

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس پیروز شد در سال 97 چند پیروزیت فوتبالی را تجربه کند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ پیروز شدند در لیگ برتر به قهرمانی برسند. تیمی که توانست با رهبری سید جلال حسینی در قلب دفاعی اش یکی از بهترین آمارهای ممکن را در بسته نگه داشتن دروازه این تیم کسب کند. با این حال کاپیتان سرخپوشان پایتخت پس از نزدیک به یک دهه حضور در تیم ملی فوتبال ایران در لیست کارلوس کی روش برای جام جهانی 2018 روسیه حضور نداشت تا شوک بزرگی به سیدجلال حسینی و طرفداران پرسپولیس وارد گردد.

مقابل استقلال فقط برد می خواهیم، غیبتم در جام جهانی خیلی تلخ بود

سید جلال حسینی در تبادل نظر با خبرنگاران، ضمن تلخ دانستن خط خوردن از لیست تیم ملی برای جام جهانی درباره شرایط خود و هم تیمی هایش در سالی که گذشت تبادل نظریی را انجام داد که در پی می خوانید:

عالی بود ولی سخت!

حسینی در پاسخ به اولین سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه اگر بخواهد سال 97 را خیلی خلاصه مرور کند چه جمله ای خواهد گفت؟ گفت: خدا را شکر سال خیلی خوبی از لحاظ نتیجه گیری داشتیم اما واقعاً سخت گذشت.

محرومیت از سوی فیفا تنها مشکل تیم نبود!

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره فشاری که محرومیت پرسپولیس از حضور در دو پنجره نقل و انتقالاتی از سوی فیفا تحمل کرد، اضافه کرد: تنها مشکل پرسپولیس کمبود بازیکن نبود. البته که همین مورد باعث شد خیلی از بازی های تیم را با وجود مصدومیت بازی کنیم و هیچ منتی هم نیست. کوشش می کنیم و وظیفه داریم برای طرفدارانمان بازی کنیم. اگر می گویم با وجود درد بازی کردیم به خاطر این است که بازیکن نداشتیم.

حسینی توضیح داد: یادم می آید در برخی از بازی ها 14 نفر بودیم که دو دروازه بان روی نیمکت بودند. بازیکنان جوان تیم بازی می کردند. البته مسائل دیگری هم بود. مثلاً رفت و آمدهایی که برای بازی ها داشتیم. دیدار فینال که به ژاپن رفتیم واقعاً فرصت ریکاوری و تطابق با آب و هوای آنجا را نداشتیم. با تمام این اوضاع هم قسم شده بودیم که دور از هر بحثی کارمان را دنبال کنیم.

جام، حالمان را خوب می کرد

مدافع پرسپولیس درباره قهرمانی این تیم در لیگ برتر و سوپرجام فوتبال باشگاهی کشور در سال 97 توضیح داد: همین جام ها حالمان را خوب می کرد. پرسپولیس هم مثل هر تیم دیگری مسائل اقتصادی خودش را داشت اما دیدید که بدون توجه به این موضوعات جلو رفتیم و به قهرمانی رسیدیم.

تلخ ترین اتفاق نبودن در جام جهانی بود

سید جلال حسینی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه اتفاقی تلخ ترین موضوع برای وی در سال 97 بود؟ توضیح داد: اگر قرار باشد تیمی بگویم نرسیدن به جام قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا. تمام ارکان تیم خیلی زحمت کشیدند تا به این صندلی رسیدیم. در بازی فینال هم آبرومندانه بازی کردیم. مقابل تیم هایی که چند صد میلیون دلار خرج نموده بودند تا به فینال برسند ایستادیم. حقمان واقعاً قهرمانی بود.

وی اضافه کرد: اما اگر قرار باشد از لحاظ شخصی بگویم نبودن در تیم ملی برای بازی های جام جهانی را بگویم. تلخ ترین اتفاق این موضوع بود. به هر حال یکی از بالاترین بازی هایی که برای بازیکن ملی پوش می تواند اتفاق بیافتد حضور در جام جهانی است.

همسرم نقش پررنگی داشت

حسینی درباره نحوه بازیابی روحیه اش پس از خط خوردن از لیست کارلوس کی روش برای جام جهانی روسیه گفت: به هر حال فوتبال حرفه ای است. هیچکس نمی داند تا چه زمانی در یک تیم حضور مستمر خواهد داشت. البته در این راه همسرم نقش پررنگی داشت. من همواره از او متشکرم و بار دیگر می خواهم از او تشکر کنم.

کی روش مربی بزرگی بود

مدافع پرسپولیس درباره اینکه کارلوس کی روش را مربی بزرگی می داند یا خیر اضافه کرد: او مربی بزرگی بود که وارد فوتبال ایران شد. تأثیرات خوبی هم داشت. اما او رفته است و صحبت درباره گذشته چندان به دردمان نمی خورد. الان باید نگاه گسترده ای داشته باشیم تا افق های بزرگ تری را برای تیم ملی داشته باشیم. مطمئن باشید نسل فعلی بازیکنان می تواند بهترین یاری را به پیشرفت فوتبال باشگاهی و ملی کند.

با برانکو خیلی راحتم

وی درباره کار کردن با برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس گفت: مسائلی که پرسپولیس در سال های اخیر پشت سر گذاشت بیش از اندازه بود. همه در جریان بخشی از مسائل پرسپولیس هستند اما واقعاً مدیریت آقای برانکو برای حفظ همبستگی و اتحاد درون تیم تأثیر زیادی داشت تا جام ها را درو کنیم.

حسینی اضافه کرد: خودم هم واقعاً با ایشان راحتم. درک دو طرفه ای بین بازیکنان و کادر فنی وجود دارد. همه به کار کردن با برانکو افتخار می کنیم. او استرس را از دوش بازیکن بر می دارد. می دانیم با او به چه چیزهایی باید فکر کنیم. برانکو معلم بزرگی هم هست که اخلاقش توانسته به تمام ارکان تیم یاری کند.

کارمان برای تکرار خیلی سخت است

وی درباره انتظار طرفداران برای موفقیت این تیم در سال 98 توضیح داد: هرسال سخت تر از قبل می گردد. سال جاری هم کار خیلی سختی داریم. اگر مدام می گوئیم احتیاج به حمایت بیشتر داریم چون ماندن در قله سخت تر از رسیدن به آن است. امیدوارم مسئولان درکمان نمایند تا به این مهم برسیم.

مقابل استقلال فقط برد می خواهیم

کاپیتان پرسپولیس درباره دربی سنتی پایتخت در دهم فروردین ماه گفت: امیدوارم هرکس به استادیوم می آید از دیدن آن لذت ببرد. برای ما فرقی ندارد مقابل استقلال بازی می کنیم یا تیم دیگر. فقط برد می خواهیم. استقلال تیم خوبی دارد که می خواهیم مقابل آنها بازی خوبی انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 170

به "مقابل استقلال فقط برد می خواهیم، غیبتم در جام جهانی خیلی تلخ بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابل استقلال فقط برد می خواهیم، غیبتم در جام جهانی خیلی تلخ بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید