کولاکوویچ: احتیاج به تجربه بیشتری مقابل تیمی مثل برزیل داریم

به گزارش مجله ویراپارس، سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: ما روز خوبی مقابل برزیل نداشتیم و نتوانستیم این تیم را شکست دهیم.

کولاکوویچ: احتیاج به تجربه بیشتری مقابل تیمی مثل برزیل داریم

به گزارش خبرنگاران، ایگور کولاکوویچ در خصوص شکست 3 بر یک شاگردانش مقابل برزیل در جام جهانی 2019 ژاپن گفت: ما همواره از بازی کردن مقابل برزیل لذت می بریم چون شانس بازی مقابل یکی از بهترین تیم های جهان و شاید بهترین تیم جهان را داریم و به همین خاطر چه با بازیکنان جوان و چه باتجربه، انگیزه زیادی مقابل این تیم داریم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: ما روز خوبی مقابل برزیل نداشتیم و نتوانستیم این تیم را شکست دهیم. پیروزی مقابل برزیل برای افزایش اعتماد به نفس ما خیلی اهمیت داشت. با این حال می توانیم از این بازی راضی باشیم. رقابت سختی با برزیل داشتیم. ما این دیدار را باختیم چون احتیاج به تجربه بیشتری مقابل تیمی مثل برزیل و در کل چنین دیدارهایی داشتیم. من برای تیم ملی برزیل تا پایان مسابقات، آرزوی موفقیت دارم.

کولاکوویچ در خصوص عملکرد تیم ملی ایران گفت: فصل بسیار طولانی را سپری می کنیم که برای ما بسیار سخت بود چون مجبور بودیم با 14 یا 16 بازیکن در کل مسابقات حاضر شویم. بازی در لیگ ملت ها و فینال آن و سپس مسابقات انتخابی المپیک و سپس قهرمانی آسیا خیلی سخت بود. بعد از قهرمانی آسیا به فاصله چند روز به ژاپن آمدیم. بسیاری از بازیکنان ما خسته بودند، بعضی مصدومیت های کهنه داشتند و فرهاد قائمی هم در ژاپن مصدوم شد.

وی توضیح داد: ما می خواهیم بازیکنان ملی پوش با ذهنیت خوب و بدون مصدومیت راهی باشگاه های خود شوند. هدف بعدی ما این است که جوانان ما نیز در جام جهانی فرصت بازی پیدا نمایند و تجربه رویارویی با تیم های بزرگ را پیدا نمایند. آنها باید برای هر توپی بجنگند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 446

به "کولاکوویچ: احتیاج به تجربه بیشتری مقابل تیمی مثل برزیل داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاکوویچ: احتیاج به تجربه بیشتری مقابل تیمی مثل برزیل داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید