مدیریت عرضه محصولات پتروشیمی در بورس کالا

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش خبرنگاران، به نقل از وزارت نفت، تنظیم بازار محصولات پتروشیمی از سوی دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی صنایع پتروشیمی انجام می شود، اما نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی برعهده سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است.

مدیریت عرضه محصولات پتروشیمی در بورس کالا

براساس این گزارش، در صورت دریافت گزارش وقوع تخلف در بازار محصولات پتروشیمی، شرکت ملی صنایع پتروشیمی به نهادهای نظارتی و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان موارد را اعلام می کند تا برخوردهای قانونی لازم بر اساس قوانین و مقررات اعمال شود.

اکنون تمامی دستگاه های نظارتی در تلاش هستند تا بازار محصولات پتروشیمی شفاف باشد و در این راستا همکاری بیشتر انجمن های تخصصی، تعاونی ها و تشکل های پتروشیمی می تواند به ظهور بازاری پویا و شفاف منجر شود.

منبع: مهر

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1186

به "مدیریت عرضه محصولات پتروشیمی در بورس کالا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت عرضه محصولات پتروشیمی در بورس کالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید